نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

عامل انفجار نسیم شهر مشخص شد

منبع
خراسان
بروزرسانی
عامل انفجار نسیم شهر مشخص شد

خراسان/ تحقيقات قضايي در پرونده انفجار مرگبار در مغازه باتري‌سازي نسيم‌شهر به دستور دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بهارستان آغاز شد.

غلامرضا صادقي، دادستان بهارستان در تشريح جزئيات حادثه انفجار نسيم شهر گفت: بعد از وقوع انفجار که عصر جمعه در يک باتري‌سازي در نسيم‌شهر رخ داد و منجر به مرگ يک نفر و مصدوميت 15 نفر از ساکنان محل شد به تعدادي از ساختمان‌ها و وسايل نقليه نيز خسارت‌هايي وارد شد که بلافاصله دستگاه قضايي به موضوع ورود کرد البته تاکنون کسي در اين پرونده احضار يا بازداشت نشده است اما تحقيق در اين باره ادامه دارد.

قدرتعلي طلايي، مدير بحران شهرداري نسيم‌شهر نيز گفت: احتمالاً کپسول گاز مايع عامل انفجار در مغازه باتري‌سازي اين شهر شده است.

وي با بيان اينکه در جريان اين انفجار دو ساختمان تخريب شده، افزود: شدت انفجار باعث شکسته شدن شيشه‌هاي ساختمان‌هاي مجاور تا شعاع يک کيلومتري محل حادثه شده است. اين مغازه باتري‌سازي در طبقه همکف يک مجتمع مسکوني سه طبقه در خيابان توحيد جنوبي قرار داشت و شدت انفجار به حدي بود که شاگرد مغازه در دم جان باخته و تعدادي از ساکنان اين مجتمع دچار مصدوميت سطحي شده بودند.

دو نفر از مصدومان اين حادثه زن و ١٣ نفر از آنان مرد هستند. محمد تقي‌زاده، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تهران در تشريح جزئيات حادثه انفجار نسيم شهر گفت: علت اصلي حادثه در دست بررسي است اما دليل انفجار، کپسولي بوده که در يک باتري‌سازي وجود داشته و اين کپسول تحويل عوامل انتظامي شده تا علت حادثه بررسي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره