نماد آخرین خبر

خواستگار انتقام جو به دام قانون افتاد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
خواستگار انتقام جو به دام قانون افتاد

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي کازرون از دستگيري خواستگار انتقام جو در کازرون خبر داد که در فضاي مجازي باعث هتک حيثيت شاکي شده بود.

سرهنگ اسماعيل زراعتيان، فرمانده انتظامي کازرون درباره دستگيري خواستگار انتقام جو در کازرون، گفت: خانمي با مراجعه به پليس فتا عنوان کرد فردي ضمن هک کردن حساب کاربري او، اقدام به ارسال پيام‌هاي توهين آميز و تصاوير نامناسب در صفحه شخصي مي‌کند که اين موضوع باعث هتک حيثيت او شده است.

اين مقام انتظامي افزود: کارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند فرد مزاحم را در يکي از محلات اين شهرستان شناسايي و او را دستگير کنند.

سرهنگ زراعتيان با بيان اينکه در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که متهم خواستگار سابق شاکي بوده است، گفت: وي با مشاهده ادله و مدارک موجود در پرونده به بزه انتسابي خود اعتراف و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون از شهروندان خواست براي جلوگيري از هک شدن شبکه‌هاي اجتماعي، قابليت احراز هويت دو مرحله‌اي را فعال کنيد و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضاي مجازي آن را از طريق سايت اينترنتي پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش فوريت‌هاي پليسي) و يا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رساني کنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره