نماد آخرین خبر

اولتیماتوم پلیس به اخلالگران نظم عمومی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اولتیماتوم پلیس به اخلالگران نظم عمومی

ايسنا/ فرمانده انتظامي تهران بزرگ از برخورد شديد با اراذل و اوباش خبر داد.

سردار حسين رحيمي در حاشيه اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس از که صبح امروز آغاز شده، گفت: يکي از مطالبات هميشگي مردم از نيروي انتظامي برخورد جدي، قاطع و قانوني با افرادي است که امنيت عمومي جامعه را دچار خدشه مي‌کنند.
وي با بيان اينکه اراذل و اوباش از جمله افرادي هستند که امنيت را در تفرجگاه‌ها، فضاهاي عمومي، خيابان‌ها و ... به مخاطره انداخته و از مردم سلب کرده‌اند، گفت: همانطور که پيش از اين اعلام کرده بوديم، پليس برخورد سختي با اين دسته از افراد خواهد کرد، چراکه اجازه نخواهيم داد تا اوباشگران امنيت مردم و جامعه را خدشه دار کنند.
رحيمي با اشاره به اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش در محله تهرانپارس اظهارکرد: امروز اين طرح در اين محله در حال اجراست و حاصل روزها کار اطلاعاتي ازسوي همکاران من است. طرح‌هاي ديگري نيز در سراسر تهران اجرا خواهد شد و من به تمام اوباشگران و اراذل هشدار مي‌دهم که برخورد پليس اينبار به مراتب سخت‌تر از دفعات قبلي خواهد بود و ما اجازه عرض اندام به آنان نخواهيم داد.
فرمانده انتظام تهران بزرگ با بيان اينکه همکاري خوبي ميان پليس و دستگاه قضايي در اجراي اين طرح وجود دارد، گفـت: پليس در برابر اراذل و اوباش کوتاه نخواهد آمد. از مردم نيز مي‌خواهيم که بدون ترس از افشاي اطلاعات خود اقدامات اراذل و اوباش را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره