نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

موضوع افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
موضوع افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟

باشگاه خبرنگاران/ مشاور وزير آموزش و پرورش درباره چگونگي تصميم گيري و سرانجام افزايش سقف سني ورود به دانشگاه فرهنگيان توضيح داد.


محسن حاجي‌ميرزايي وزير آموزش و پرورش از پيگيري اين مطالبه خبر داد و چندي پيش هم نامه‌اي از سوي عليرضا منادي رئيس کميسيون آموزش و پرورش مجلس مبني بر تحقق اين مطالبه فراهم شد. به دنبال اين موضوع دستيابي به اين هدف براي داوطلبان متقاضي شرکت در دانشگاه فرهنگيان افزايش يافت البته که وزير آموزش و پرورش باز هم اين موضوع را منوط به نظر شوراي معاونان دانست.

در همين مورد مهدي نويد ادهم مشاور وزير آموزش و پرورش و مسئول بررسي اين موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش بيان کرد: تعدادي از داوطلبان خواهان افزايش سن از ۲۲ به ۲۴ و حتي بعضا به ۲۵ سال هستند.

او ادامه داد: آنچه سيره گذشته آموزش و پرورش بوده پذيرش تا سن ۲۲ سالگي است و اين موضوع براساس مصوبه شوراي عالي آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است. فقط يک سال سن پذيرش ۲۴ سال بود که همين يک سال توقع ايجاد کرده است.

مشاور وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينکه افرايش سقف سني موافقان و مخالفان بسياري دارد، گفت: هنوز اين موضوع به قطعيتي نرسيده است و نتيجه را آقاي وزير اعلام مي‌کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar