برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات حمله سارقان زورگیر به ۲ خانم تهرانی و دستگیری متهمان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جزئیات حمله سارقان زورگیر به ۲ خانم تهرانی و دستگیری متهمان

تسنيم/ رئيس پليس تهران بزرگ جزئيات بازداشت متهمان دو پرونده زورگيري را تشريح کرد و گفت: رسيدگي به هيچ پرونده سرقتي بدون حصول نتيجه کنار گذاشته نمي‌شود.

سردار حسين رحيمي صبح امروز در ستاد فاتب با اشاره به جزئيات بازداشت متهمان دو پرونده زورگيري که تصاوير آن در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر شده بود، اظهار کرد: نيروي انتظامي روزانه ده‌ها مورد سرقت را کشف مي‌کند، ممکن است يک پرونده سرقت در کمتر از چند ساعت کشف و اطلاع‌رساني شود اما امکان دارد کشف برخي پرونده‌هاي سرقت نيز چند روز يا چند ماه طول بکشد، اين مطالب را از اين بابت گفتم که اظهاراتي توسط برخي اشخاص راجع به پرونده‌هاي سرقت و زورگيري مطرح شد.

رئيس پليس تهران افزود: براي ما فرقي نمي‌کند شاکي پرونده چه کسي باشد و پي‌جويي براي کشف جرم به محض اطلاع پليس از سطح کلانتري آغاز مي‌شود يعني اقداماتمان را به سرعت پس از اطلاع از طريق 110 يا مردم آغاز مي‌کنيم.

وي تصريح کرد: رسيدگي به هيچ پرونده سرقتي بدون حصول نتيجه کنار گذاشته نمي‌شود، در دو مورد اخير نيز که در فضاي مجازي پخش شد به سرعت اقدامات خود را از سطح کلانتري آغاز کرده و لحظه به لحظه در کلانتري، پليس پيشگيري و آگاهي، موضوع دنبال شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پرونده نخست مربوط به دو خانمي بود که از کادر درمان و زحمت‌کشان عرصه سلامت بودند، اين دو خانم پس از اتمام کار و مراجعه به منزل، گرفتار سه سارق زورگير شدند که فيلم آن نيز در فضاي مجازي پخش شد و بلافاصله بعد از اين موضوع همکاران بنده در کلانتري 108 نواب اقدامات خود را شروع کردند و به لطف خدا در کمتر از چهار روز توانستيم اين متهمان را در درگيري مسلحانه و حين سرقت جديد بازداشت کنيم البته يکي از متهمان متواري است و به زودي بازداشت مي‌شود.

رحيمي بيان کرد: در پرونده دوم، فرد علي‌رغم تلاش براي فرار از دست سارقان و پناه بردن به مکاني، متاسفانه با شقاوت و وقاحت تمام توسط سارقان مورد زورگيري و سرقت قرار گرفت که توسط همکاران در پليس آگاهي بازداشت شدند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ عنوان کرد: با اقتدار تمام در مقابل افرادي که بخواهند امنيت مردم را دچار اخلال کنند، ايستادگي مي‌کنيم، شب و روز و پنجشنبه و جمعه تلاش مي‌کنيم حتي در وضعيت کرونايي، تلاشمان مضاعف شده است. اجازه نمي دهيم پايتخت جولانگاه مجرمان شود.

اين مقام انتظامي درباره محدوديتهاي کرونايي در شب جاري و شب يلدا نيز گفت: محدوديتها امشب و فردا شب از ساعت 20 براي تردد خودروها و از ساعت 18 براي اصناف آغاز مي‌شود بنابراين به نوعي از ساعت 18 حضور همکاران در سطح معابر به شدت افزايش پيدا مي‌کند و جداي از اعمال قانون توسط دوربينها، پليس نيز از اعمال ترددها در ساعات ممنوعه جلوگيري مي‌کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره