نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

جنایت مقابل باشگاه بدنسازی

منبع
همشهري
بروزرسانی
جنایت مقابل باشگاه بدنسازی

همشهري/ درگيري مرد موتورسوار و راننده پرايد بر سر جاي پارک در مقابل يک باشگاه بدنسازي در بوشهر جنايت آفريد.
به گزارش همشهري، حدود 34دقيقه بامداد شنبه گذشته درگيري خونيني مقابل يک باشگاه بدنسازي در خيابان ساحلي بوشهر رقم خورد. جواني حدودا 22ساله که سوار بر يک خودروي پرايد بود با مردي 44ساله و قوي‌هيکل که سوار بر موتورسيکلت بود گلاويز شده و شاهدان با ديدن اين درگيري پليس را خبر کردند.
وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، مرد 44ساله غرق در خون روي زمين افتاده بود و جوان 22ساله که چاقويي در دست داشت وحشتزده به پيکر او نگاه مي‌کرد. پسر جوان دستگير شد و با حضور اورژانس در محل حادثه، مرد ميانسال به بيمارستان انتقال يافت اما شدت خونريزي او به حدي بود که جانش را از دست داد.
با دستگيري عامل اين جنايت، وي به قتل مرد ميانسال اعتراف کرد و گفت: با مرد موتورسوار بر سر نحوه پارک کردن و جاي پارک درگير شدم. او قوي‌هيکل بود و مي‌گفت که نبايد ماشينم را آنجا پارک کنم و من هم براي اينکه کم نياورم، مقابلش ايستادم. وقتي با هم درگير شديم، چاقويي را که از قبل در جيب داشتم، بيرون کشيدم و ضرباتي به او زدم اما باورم نمي‌شد که همين ضربات جان او را بگيرد.
با اعترافات پسر جوان، براي وي قرار قانوني صادر و او به بازداشتگاه منتقل شد. به‌گفته سرهنگ ابراهيم عرب‌زاده، رئيس پليس شهر بوشهر، مهم‌ترين دليل وقوع اين جنايت اين بود که قاتل همراه خود چاقو داشت. در حقيقت وجود همين چاقو باعث اعتماد به نفس کاذب براي او شده و به همين دليل هنگام درگيري با طرف مقابل از آن استفاده کرده و همين مسئله باعث وقوع اين جنايت شده بود. وي افزود، تحقيقات تکميلي در اين پرونده ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره