برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جنایت برای ادامه رابطه شیطانی

منبع
جام جم
بروزرسانی
جنایت برای ادامه رابطه شیطانی

جام جم/ زن و مرد خيانتکار که مرد جوان را قرباني رابطه شيطاني خودکرده بودند، در جلسه دادگاه يکديگر را متهم به قتل کردند.
رسيدگي به اين پرونده از يک سال قبل و همزمان با شکايت مرد ميانسالي در پليس آگاهي تهران آغاز شد. اين مرد در شکايت خود گفت: عروسم به‌نام روناک به من خبر داد پسرم چند روز قبل با برداشتن 20ميليون تومان به مسافرت رفته و ديگر برنگشته است. به موضوع مشکوک شده و تصميم گرفتم شکايت کنم.
مأموران در نخستين گام به تحقيق از روناک پرداختند که او بعد از تناقض‌گويي به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: با مردي به‌نام امين ارتباط داشتم و او شوهرم را کشت.
با اين اعتراف، امين دستگير شد و در تشريح جنايت گفت: من مستأجر پدر روناک بودم و به‌خاطر رفت‌وآمد او به خانه پدرش باهم دوست شده و به يکديگر علاقه‌مند شديم. او از بدرفتاري‌هاي شوهرش مي‌گفت و اين‌که مجبور است به اين زندگي ادامه دهد. رفتارهاي شوهر روناک با او خيلي خشن بود و تصميم گرفتم او را بکشم. طبق نقشه، روناک به او داروي بيهوشي داد و وقتي شوهرش بيهوش شد، من وارد خانه‌شان شده و پيکر نيمه‌جانش را با ماشين به بيابان برده و در آنجا با چاقوکشتم. بعد جسد را در چاله‌اي که از قبل حفر کرده بودم، دفن کرديم.
مأموران راهي محل دفن جسد شده و باراهنمايي متهمان جسد را پيدا کردند. با تکميل تحقيقات براي روناک به اتهام معاونت در قتل و رابطه نامشروع و براي امين به اتهام قتل عمدي و رابطه نامشروع کيفرخواست صادر شد.
متهمان در شعبه دوم دادگاه کيفري يک استان تهران پاي ميز محاکمه قرار گرفتند که در اين جلسه اولياي دم براي متهمان تقاضاي اشد مجازات کردند. سپس امين در جايگاه قرار گرفت و گفت: بعد از آشنايي با روناک او از بدرفتاري‌هاي شوهرش گفت و دلم برايش سوخت. رابطه ما هرروز نزديک‌تر مي‌شد. او از من خواست شوهرش را گوشمالي بدهيم که قبول کردم. شب حادثه با من تماس گرفت و گفت؛ به شوهرش داروي خواب‌آور داده و او بيهوش شده است. به خانه‌شان رفتم و شوهرش را سوار خودرو کرده و به بيابان برديم. در آنجا روناک با چاقو چند ضربه به شوهرش زد که باعث مرگ او شد. من هم جسد را دفن کردم.
رئيس دادگاه: پيش‌ازاين به قتل اعتراف کرده بوديد؟
متهم به قتل: روناک از من خواست قتل را گردن بگيرم تا از خانواده شوهرش برايم رضايت بگيرد. او مدعي بود، پدرشوهرش او را دوست دارد و طرفدار اوست به همين دليل رضايت مي‌دهد. وقتي فهميدم فريبم داده، تصميم گرفتم واقعيت را بگويم.
رئيس دادگاه سپس با تفهيم اتهام به روناک از او خواست از خود دفاع کند که زن جوان با رد حرف‌هاي امين گفت: به‌خاطر کمبودهاي عاطفي که در زندگي داشتم با امين آشنا شدم. فقط با هم درد دل مي‌کرديم و ارتباط بيشتري نداشتيم. روز حادثه از من خواست به شوهرم قرص بدهم تا او را به بيرون از خانه ببريم و کتکش بزند تا تنبيه شود. وقتي شوهرم بي‌حال شد، امين آمد و او را از خانه بيرون برديم که در بيابان، امين او را با چاقو زد. من آنجا متوجه نيتش شدم اما کار از کار گذشته بود. من با شوهرم اختلاف داشتم و خانواده‌اش هم مطلع بودند اما راضي به مرگ او نبودم.
پس از آخرين دفاع متهمان، قضات وارد شور شده تا حکم مجازات آنها را صادر کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره