logo

نقشه شیطانی راننده ماشین شاسی بلند برای دختر تهرانی

منبع
رکنا
بروزرسانی
نقشه شیطانی راننده ماشین شاسی بلند برای دختر تهرانی

رکنا/ دختر جوان تهراني از يک راننده خودرو توسان به اتهام اقدام شيطاني در سعادت آباد شکايت کرد.

دختر جوان که ادعا مي کند مورد تجاوز يک راننده توسان قرار گرفته است شکايت خود را ثبت کرد.

دهم ارديبهشت ماه امسال دختر جوان سراسيمه به کيوسک پليس واقع در ميدان کاج سعادت آباد رفت و به ماموران پليس گفت که به او تجاوز شده است. سپس به کلانتري 134 شهرک غرب رفت و شکايت خود را از يک راننده خودرو هيوندا توسان به اتهام تجاوز به عنف ثبت کرد.

اين دختر سي ساله تهراني که پريسا نام دارد جزئيات ماجراي اين تجاوز جنسي را براي خبرنگار رکنا شرح داد.

تاکسي مي خواستم که طعمه راننده توسان شدم
پريسا سي ساله در توضيح شکايت خود گفت:«جمعه شب در تاريخ دهم ارديبهشت ماه،ساعت حدود 8 از خانه دوستم واقع در سعادت آباد خارج شدم و مي خواستم تاکسي اينترنتي بگيرم و به خانه خودمان در تهرانپارس بروم. هر چه خودم سعي کردم نشد تا اينکه بالاي ميدان کاج چشمم به راننده يک خودرو توسان افتاد و از او خواستم برايم اسنپ بگيرد که او گفت مسير خودم همان سمت است و مي توانم تو را برسانم.من ديدم که يک جوان ديگر هم همراه آن راننده جوان بود و چون به ظاهرشان نمي آمد افراد بدي باشند اعتماد کردم و سوار شدم.»

پريسا در ادامه گفت:«راننده به بهانه انجام کار و جا به جا کردن وسايلي در محدوده سعادت آباد،در همان منطقه مي چرخيد و وقت تلف مي کرد. مي گفت اگر اشکالي ندارد يک کار انجام دهم و بعد سمت شرق برويم.من هم با خودم مي گفتم من که از او طلبکار نيستم و گفتم اشکالي ندارد.تا اينکه هوا کاملا تاريک و خيابان خلوت شد.»

در يک خرابه خلوت مورد تجاوز قرار گرفتم
دختر جوان گفت:«يکدفعه راننده با خودرو به سمت کوچه اي خلوت رفت. در آن زميني باير بود که خودروهاي زيادي پارک شده بودند. خودرو را پارک کرد و درها را قفل کرده و به من حمله کرد.

من تقلا مي کردم و کاري از دستم برنمي آمد. دهانم را محکم گرفته بود و به حدي فکم را فشار داد که تا چند ساعتي فک درد داشتم. او به من تجاوز بعد يکدفعه چشمش به يک کار افغاني افتاد که انگار متوجه تقلاي من شده بود و گوشي موبايلش دستش بود. راننده توسان از ترس اينکه آن کارگر با پليس تماس نگيرد سريع پشت فرمان قرار گرفت و گاز داد و از محل دور شد.

در تمام اين مدت دوستش هم شاهد اين اتفاقات بود اما او به من تجاوز نکرد. کمي که از محل دور شد،در خودرو را باز کرد و من را پايين انداخت. بعد که داشت از محل دور مي شد من از شماره پلاک خودروي او عکس انداختم و تحويل ماموران پليس دادم.»

با ارجاع شاکي به پزشکي قانوني،رسيدگي به شکايت او در مراجع قانوني ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar