نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

بازداشت تیرانداز فیلم جنجالی قتل کرمانشاه

منبع
رکنا
بروزرسانی

رکنا/ قاتل کرمانشاهي که در اختلاف خانوادگي دامادشان را با گلوله به قتل رساند پس از ماه ها فرار در پرديس دستگير شد.
قاتل فراري که شوهر خواهرش را به قتل رسانده و پا به فرار گذاشته بود پس از ماه ها فرار به دام افتاد.
کرمانشاه فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري قاتل فراري خبر داد که فروردين امسال پس از قتل همسر خواهرش در شهرک پرديس کرمانشاه به شهرستان ملارد استان البرز گريخته بود.  
سردار "علي اکبر جاويدان" اظهار داشت: يازدهم فروردين امسال موضوع قتل پسر جواني به ضرب چند گلوله در شهرک پرديس کرمانشاه به پليس گزارش شد. 
وي افزود: پس از وقوع اين جنايت، پليس آگاهي تحقيقات همه جانبه خود را براي شناسايي و دستگيري قاتل فراري که بعدا مشخص شد برادر همسر مقتول بوده، آغاز کرد. 
جاويدان تصريح کرد: کارآگاهان پس از هفته ها کار اطلاعاتي و اقدامات تخصصي موفق به شناسايي مخفيگاه قاتل فراري در شهرستان ملارد استان البرز شده و پس از هماهنگي با مقام قضايي و همکاران خود در اين شهرستان، عازم محل شدند. 
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: کاراگاهان پليس آگاهي پس از حضور در شهرستان ملارد و اطمينان از حضور قاتل فراري 31 ساله در مخفيگاهش، وي را طي عملياتي غافلگيرانه و با رعايت حقوق شهروندي همسايگان دستگير کردند. 
وي تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي ها به ارتکاب قتل جواني 30 ساله در شهرک پرديس کرمانشاه اعتراف و انگيزه اش را اختلافات خانوادگي با مقتول عنوان کرد. 
جاويدان با اشاره به معرفي قاتل فراري به دستگاه قضايي، از صلابت پليس در برخورد با مجرمان خطرناک خبر داد و گفت: اين افراد حتي اگر کيلومترها از محل جنايت هم فاصله گرفته باشند از چشمان تيزبين پليس در امان نبوده و سرانجام تسليم قانون خواهند شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره