logo
  1. برگزیده
ورزشی

بودجه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید مشخص شد

منبع
طرفداري
بروزرسانی
بودجه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید مشخص شد

طرفداری/اوسمار ویرا همکاری خود با پرسپولیس را ادامه نمی‌دهد و مدیران این باشگاه به دنبال سرمربی جدید هستند.
بودجه اولیه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی 600 هزاردلار است.
پرسپولیس در‌ لیگ بیست‌وسوم با اوسمار ویرا برزیلی به عنوان قهرمانی رسید و جام را بالای سر برد. قرار بود پس از پایان لیگ، مذاکرات با اوسمار برای تمدید قرارداد آغاز شود اما این سرمربی درنهایت تصمیم گرفت همکاری خود با پرسپولیس را قطع کند، اتفاقی که بازیکنان پرسپولیس هم آن را تایید کرده بودند اما مدیریت تا لحظه آخر منتظر جواب قطعی اوسمار ماند. مشخص نیست اوسمار به دلیل مسائل شخصی چنین تصمیمی گرفته یا پای یک تیم تایلندی در میان است اما به هر روی دیگر مرد موفق برزیلی را روی نیمکت پرسپولیس نخواهیم دید.
اوسمار پس از اینکه اعلام کرد به ایران برنمی‌گردد، مذاکرات با سایر گزینه‌ها آغاز شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران جدی‌ترین نامی بود که اطراف نیمکت پرسپولیس شنیده‌ می‌شد و برخی بازیکنان هم حامی او بودند اما توافقی حاصل نشد تا حضور دوباره مرد کروات در ایران منتفی شود.
بودجه اولیه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی 600 هزاردلار است که این مبلغ دستیاران و مالیات را هم شامل می‌شود. شنیده می‌شود در صورت افزایش بودجه، مدیران پرسپولیس گزینه‌های گران‌تر را هم بررسی می‌کنند اما اکنون اولویت آوردن سرمربی با 600 هزاردلار است. حالا باید منتظر ماند و دید کسی پیشنهاد پرسپولیس را قبول می‌کند یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره