logo

نصیرشلال: خلاء جوانگرایی در وزنه‌برداری را جبران کردیم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نصیرشلال: خلاء جوانگرایی در وزنه‌برداری را جبران کردیم

ایرنا/ سرمربی تیم ملی وزنه ‌برداری با بیان اینکه خلاء ایجاد شده در جوانگرایی تیم ملی مشکلات مختلفی را رقم زد، گفت: در گذشته و شاید در ایام کرونا یک خلاء محسوس در جوانگرایی تیم ایجاد شد که در پشتوانه سازی برای تیم چالش‌هایی را رقم زد.
نواب نصیرشلال با تاکید بر اینکه در تلاش برای رفع آسیب‌های ناشی از این خلا به وجود آمده در گذشته هستیم، اظهار کرد: میانگین سن اعضای تیم ملی وزنه برداری به حدود ۲۱ سال رسیده است؛ استارت این جوانگرایی با حمایت‌های فدراسیون وزنه برداری زده شد که امیدواریم به زودی نتایج آن را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه جوانان تازه پیوسته به تیم ملی پتانسیل تبدیل شدن به بهترین‌های جهان را دارند، افزود: در تلاش برای افزایش تجربه و قرارگیری در دوره ثبت رکورد توسط این جوانان هستیم.
سرمربی تیم ملی وزنه ‌برداری ادامه داد: از وضعیت تیم ملی راضی هستم و اردوی کیش خوشبختانه ما را تقریبا به اوج آمادگی رساند؛ کیش میزبان خوبی برای ما بود در اردوی برگزار شده در این جزیره، سطح بسیار بالایی داشت.
وی از نگاه حرفه‌ای فدراسیون وزنه برداری قدردانی کرد و موفقیت تیم ملی را در گرو همدلی و هم افزایی همه جانبه دانست.
نصیرشلال همچنین در رابطه با المپیکی‌های وزنه برداری نیز گفت: : «مصطفی جوادی» و «علی داودی» هر دو در شرایط ایده آلی هستند و امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس رکوردهای خود را ارتقاء دهند؛ ما در تلاشیم تا این دو المپیکی تا ۲۰ روز دیگر به بهترین نسخه از خود دست یابند و وضعیت آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار گیرند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره