logo

مقایسه رشفورد با اسطوره انگلیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مقایسه رشفورد با اسطوره انگلیس

ورزش 3/دیوید سیمن، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، شرایط مارکوس رشفورد را با پل گاسکویین مقایسه کرد.
رشفورد فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را در ترکیب منچستر یونایتد سپری کرد و نتوانست حتی ذره‌ای به درخششی که فصل پیش از آن در اولدترافورد به نمایش گذاشته بود نزدیک شود و با حواشی بسیاری در درون و بیرون زمین روبرو شد. 
همین وضعیت باعث شد که گرت ساوت‌گیت این بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس و رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت نکند، اتفاقی که بسیاری از فوتبال‌دوستان انگلیسی را در شوک فرو برد و انتقادهای زیادی را برای این مربی به همراه داشت. 
سیمن در مطلبی در این باره نوشت: «شرایط رشفورد باعث شده است که من به زمانی فکر کنم گه گلن هادل تصمیم گرفت گاسکویین را به جام جهانی ۱۹۹۸ نبرد. همه ما با مربی حرف زدیم و وقتی او داخل شد متوجه شد که قرار نیست با ما به جام جهانی بیاید و بحث شدیدی درگرفت. گاسکویین واقعا ویران شد. برگرداندن او به خانه غیرممکن بود. 

من هرگز فکر نمی‌کردم که این پایان دوران فوتبالش در تیم ملی باشد. او همیشه آماده نبود اما همیشه درخشان و تاثیرگذار بود. زمانی که سرمربی این تصمیم را گرفت، شرایط خوب نبود. این اتفاق ممکن است در فوتبال رخ دهد. تماشای افول یکی از بهترین بازیکنان انگلیس دردناک است خصوصا چون همه از توانایی‌های رشفورد مطلع هستند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره