logo
  1. برگزیده
ورزشی

داعش تهدید کرد؛ بازیکنان رئال را بکشید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
داعش تهدید کرد؛ بازیکنان رئال را بکشید!

ورزش 3/مارکا امروز نوشت که سرویس اطلاعات گارد مدنی اسپانیا، بنیادی که یکی از بزرگترین مراکز تبلیغاتی مرتبط با داعش است را منحل کرده است. بنیادی که دستور قتل رئالی‌ها را داده بود.
 این شبکه منحل شده واقع در اندلس، به پیروان خود دستور حمله به اتوبوس فوتبالیست های رئال مادرید و هواداران تیم را داده بود.
در پوستری که در فضای مجازی پخش شده، می‌توانید تیراندازی یک مرد کلاهدار را ببینید و هدف او به سمت اتوبوس رئال مادرید نشانه رفته است.
این پیام روی پوستر نوشته شده است: «برادر عزیزم. در مکانی نزدیک به محل ورود بازیکنان رئال منتظر بمانید و آنها را به همراه هوادارانشان هدف قرار دهید.»
پوستر دیگری به سانتیاگو برنابئو اشاره می کرد: «برادر عزیزم در اندلس. یک هدف بسیار ارزشمند در انتظار شماست. به جمعیت نفوذ کنید، با مواد منفجره دست ساز و وسایل فریب دهنده، امنیت را برهم بزنید و با قاطعیت به سمت هدف اصلی خود پیش بروید.»
9 نفر در عملیات گارد مدنی علیه مقر رسانه ای داعش دستگیر شدند. در این عملیات، 9 نفر در سالت (خیرونا)، الخسیرا (کادیز)، آنتا (آلمریا) و تنریف دستگیر شدند. دو نفر از آنها روانه زندان موقت شده اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره