logo

عجیب‌ترین بازیکنی که در یورو دیدیم

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
عجیب‌ترین بازیکنی که در یورو دیدیم

خبر ورزشی/ هواداران عاشق مارتین آدام شماره ۹ مجارستان در یورو ۲۰۲۴ شدند ولی عده‌ای نیز به تمسخر فیزیک بدنی او پرداختند و آدام نیز به پست‌های شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.
ممکن است که مجارستان بازی اول خود در یورو ۲۰۲۴ را با شکست ۳-۱ از سوییس به پایان برده باشد، اما یکی از بازیکنانش نظر هواداران را به خود جلب کرد و خبرساز شد. مارتین آدام، شماره ۹ مجارستان، در دقیقه ۷۹ به جای میلوش کرکز وارد زمین شد و عده‌ای از هواداران از فیزیک بدنی او تعجب کردند و به شوخی با اندام او پرداختند و خیلی‌ها نیز شکل و شمایل این بازیکن ۲۹ ساله که برای تیم کره جنوبی اولسان اچ‌دی بازی می‌کند را به بازیگران فیلمهای وایکینگی تشبیه کردند و عاشقش شدند.
آدام در واکنش به پستهای شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: «پست‌ها؟ شاید از یکی دو مورد ناراحت شده باشم اما بیشتر آنها بامزه هستند و باعث خنده من می‌شوند. من به این شکل به دنیا آمدم، این فرم بدنی را دارم، نمی‌گویم وقتی به دنیا آمدم جثه‌ام به این بزرگی بود، اما ژنتیک، فیزیک و استخوان‌بندی‌ام به این شکل است و نمی‌توانم آن را تغییر دهم.»
آدام تا کنون در ۲۳ بازی برای مجارستان به میدان رفته و اولین بازی خود را برای تیم ملی کشورش در مارس ۲۰۲۲ انجام داد. مجارستان در دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی خود به مصاف آلمان و اسکاتلند می‌رود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره