logo

لوکاکو آماده برای آغازی درخشان در یورو ۲۰۲۴

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لوکاکو آماده برای آغازی درخشان در یورو ۲۰۲۴

ورزش 3/ روملو لوکاکو خودش را برای درخشش در یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند.
 روملو لوکاکو مهاجم کارکشته تیم ملی بلژیک که در ادوار مختلف جام ملت‌های اروپا با گلزنی خود همیشه تبدیل به ستاره اول شیاطین سرخ شده بود، در یورو ۲۰۲۴ هم به نظر می‌رسد بار تهاجمی تیم ملی کشورش را به دوش بکشد و به این تیم کمک کند تا بتواند کار خود را در گروه E مسابقات به سادگی هرچه تمام‌تر پیش ببرد. 
دوران بازیگری روملو لوکاکو در گرو بررسی ۵ عدد است که انتظار می‌رود آمار و رکوردهای خودش را با توجه به شانس بالای تیم ملی بلژیک برای قهرمانی در این تورنمنت، بالا ببرد.
۸۵ - مهاجم آ اس رم در 115 بازی ملی، 85 گل به ثمر رسانده است و در اروپا، تنها کریستیانو رونالدو (130 بازی) موفق شده آمار بهتری داشته باشد.
۱۷ - لوکاکو فصل پرنوسانی را در آاس رم پشت سر گذاشت اما در مجموع، همیشه با بهترین فرم خودش پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده. او در ۱۱ بازی ملی اخیر، ۱۷ بار دروازه رقبا را باز کرده که آمار فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.
۶ - روملو لوکاکو ۶ بار در مجموع تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپا گلزنی کرده و می‌تواند اعداد گل‌هایش را در یورو ۲۰۲۴ افزایش بدهد.
۶ - این ششمین تورنمنت ملی مهمی است که او با تیم ملی کشورش تجربه می‌کند؛ رکوردی که او را با یان ورتونگن، اکسل ویتسل و کوین دی بروینه برابر می‌کند.
۱۰ - او ۱۰ بازی در تاریخ جام ملت‌های اروپا انجام داده و بیشتر از هر بازیکن بلژیکی برای تیمش در این سطح بازی کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره