logo

کام شیرین هواداران فوتبال یزد در آستانه تلخی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کام شیرین هواداران فوتبال یزد در آستانه تلخی

ایسنا/بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران ورزشگاه شهید نصیری دارای ۴۱ نقص و ایراد است که تنها در صورت برطرف شدن این ایرادات مجوز میزبانی از لیگ برتر را دریافت خواهد کرد.
تیم فوتبال چادرملو اردکان بالاخره به لیگ برتر صعود کرد و میزبانی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار سطح یک فوتبال ایران در ورزشگاه شهید نصیری یزد، تحقق یک رویای شیرین برای مردم استان یزد پس از ۱۹ سال دوری از جغرافیای لیگ برتر فوتبال ایران است.
اما در واقعیت و به دور از رویاپردازی، نبود یک ورزشگاه استاندارد برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر تحقق این رویا را با اما و اگرهای فراوانی همراه کرده است.
حالا سازمان لیگ فوتبال ایران آب پاکی را روی دست ورزش یزد ریخت و طی نامه‌ای به هیات فوتبال استان و باشگاه چادرملو اردکان ۴۱ نقص ورزشگاه شهید نصیری را اعلام کرده است.
همچین سازمان لیگ فوتبال ایران در این نامه به صراحت اعلام کرده است که اگر تمام معایب و نواقض اعلام شده پیش از شروع فصل آتی لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برطرف نشود، امکان میزبانی از مسابقات لیگ برتر از باشگاه چادرملو اردکان در ورزشگاه شهید نصیری سلب شده و این باشگاه موظف به معرفی ورزشگاه دیگری که واجد شرایط است اقدام نماید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید