logo

نقد کارشناسی به ضعف مدیریتی تیم داوری سپاهان - گل‌گهر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نقد کارشناسی به ضعف مدیریتی تیم داوری سپاهان - گل‌گهر

تسنیم/کارشناس داوری فوتبال ایران به انتقاد از تیم داوری و عوامل برگزاری بازی سپاهان - گل‌گهر پرداخت.
حیدر سلیمانی راجع‌ به امکان نقش آفرینی بهتر موعود بنیادی‌فر در درگیری‌های بعد از پایان بازی دیدار سپاهان- گل‌گهر، اظهار داشت: طبق قانون بعد از پایان بازی داور باید به عنوان آخرین نفر از زمین مسابقه خارج شود. تا زمانی که بازیکنان و اعضای تیم‌ها وارد دالان ورودی ورزشگاه نشده‌اند، داور می‌تواند متخلفان را با جریمه (کارت زرد و قرمز) جریمه کرده و در گزارش خود هم به این حواشی و اتفاقات اشاره کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در لحظه درگیری، تیم داوری در میانه زمین حضور دارد باید نسبت به برخوردها واکنش نشان می‌داد و خاطیان را  با کارت زرد و قرمز جریمه می‌کرد. در ادامه گزارش تکمیلی برای تنبیهات شدیدتر از سوی تیم داوری در اختیار مسئول برگزاری قرار می‌گرفت تا برای کمیته انضباطی  ارسال شود که  این امر محقق نشد و نشانگر ضعف مدیریتی تیم داوری و عوامل برگزاری است.
کارشناس داوری در مورد ناظران مسابقه تصریح کرد: ناظر مسابقه می‌تواند تمامی اتفاقات را بعد از پایان مسابقه به صورت برخط از طریق سامانه ارسال کند. حتی این امکان وجود دارد که با بازبینی ویدیوهای بازی گزارش تکمیل‌تری به کمیته انضباطی ارسال شود.
سلیمانی در پایان گفت: توقع این بود که با توجه به انتشار ویدیوها، حداقل دستور موقت صادر شده و با بازیکنان متخلف به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره