logo
  1. برگزیده
ورزشی

7 دغدغه تابستانی رئال مادرید بعد از امباپه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
7 دغدغه تابستانی رئال مادرید بعد از امباپه

ورزش 3/رئال مادرید بعد از قطعی کردن انتقال کیلیان امباپه، حالا باید تکلیف هفت مورد تابستانی مبهم دیگر خود را روشن کند.
تابستان شلوغ‌ترین زمان برای مدیران ورزشی است که مسئول تیم بستن برای فصل بعد هستند. با این حال، در رئال مادرید، پس از جذب امباپه، کار زیادی برای انجام باقی نمانده است، اگرچه، بله، همیشه کارهایی وجود دارد. در اینجا به بررسی آن می‌پردازیم.

تمدید با ناچو
مدافعی که در این فصل به همراه رودیگر هدایت خط دفاعی مادریدی را بر عهده داشت، تنها چند روز دیگر قراردادش به پایان می‌رسد و فعلاً به نظر نمی‌رسد که او تمدید کند، بنابراین رئال مادرید باید این پست را تقویت کند. اخباری در مورد پشیمانی او از جدایی نیز به گوش می‌رسد.
لوکاس واسکز
مدافع و وینگر رئال مادرید یکی دیگر از بازیکنانی است که قراردادش در 30 ژوئن به پایان می‌رسد اما برخلاف ناچو، به نظر می‌رسد که این بازیکن گالیسیایی همچنان در این باشگاه به فوتبالش ادامه خواهد داد، اگرچه هنوز امضای قرارداد جدید رسمی نشده است.
لوکا مودریچ
هافبک کروات در ماه‌های اخیر در کانون شایعات بوده اما لوکیتا یکی دیگر از کسانی است که به نظر می‌رسد قراردادش را بعد از یورو تمدید خواهد کرد.

آندری لونین
دروازه‌بان اوکراینی که به لطف بازی‌های خوبش در غیاب کورتوا یکی از ستاره‌های فصل بود، می‌تواند در تابستان امسال باشگاه را ترک کند به‌خصوص در صورتی که نقش او به یک بازیکن ذخیره بازگردد. همانطور که همه چیز نشان می‌دهد این اتفاق احتمالا خواهد افتاد و رئال مادرید می‌تواند او را به قیمت خوبی بفروشد.
فرلاند مندی
یکی دیگر از بازیکنانی که علی‌رغم گذراندن یک فصل بسیار خوب، ممکن است قبل از پایان قراردادش در سال 2025 برود، مندی است. رئال هنوز به او پیشنهاد تمدید نداده است.
لنی یورو
مدافع میانی بسیار جوان لیل (18 ساله) در رادار باشگاه‌های بزرگ اروپا و در میان آنها رئال مادرید قرار دارد که می‌داند تابستان امسال برای جذب او باید از نظر مالی با رقبای دیگر مبارزه کند زیرا تیم فرانسوی درخواست 50 میلیون یورو کرده است.
آلفونسو دیویس
مدافع کناری کانادایی احتمالا داغ‌ترین موضوع تابستانی رئال است. قرارداد دیویس با بایرن تا سال بعد اعتبار دارد و باشگاه مونیخی حاضر نیست با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو او را از دست بدهد. رئال حداکثر 30 میلیون یورو خواهد داد.


 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره