logo

انقلاب بزرگ در برگزاری فینال جام حذفی ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انقلاب بزرگ در برگزاری فینال جام حذفی ایران

ورزش 3/مسئول مسابقات سازمان لیگ می گوید که شکل برگزاری فینال جام حذفی از فصل بعد تغییر می کند.
بحث و جنجال بر سر مکان برگزاری فینال جام حذفی میان تیم های سپاهان و مس رفسنجان بالا گرفته است. سازمان لیگ ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را برای برگزاری این مسابقه تعیین کرده اما هر دو تیم خواستار تغییر آن به یکی از ورزشگاه های امام خمینی (ره) اراک یا آزادی تهران هستند.
با این حال، سازمان لیگ از برگزاری این مسابقه در ورزشگاه آزادی خودداری کرد و بر سر موضع خود برای انجام این دیدار در استادیوم اراک باقی ماند و حالا نیز امیرحسین روشنک از دلایل سازمان لیگ برای عدم برگزاری این بازی در استادیوم آزادی صحبت کرد.
روشنک در میان صحبت هایش موضوع مهمی را مطرح کرد. او گفت که فینال سال بعد جام حذفی قطعا به شکل متفاوتی برگزار خواهد شد و ممکن است به مانند ایتالیا که فینال مسابقات در استادیوم المپیک رم برگزار می شود، فینال حذفی ایران نیز در یک ورزشگاه ثابت به انجام برسد.

طرح بعدی که در دست مسئولین سازمان لیگ قرار دارد، برگزاری فینال جام حذفی به صورت رفت و برگشت در زمین تیم های حاضر در بازی پایانی است که باید دید در میان این دو طرح، کدامیک تصویب می شود.

روشنک در خصوص عدم برگزاری فینال حذفی امسال در آزادی تهران گفت: تیم ها از دید خودشان به این قضیه نگاه کردند و تمام جوانبی را که برای برگزاری این مسابقه باید در نظر می گرفتیم را لحاظ نکردند. برای برگزاری این بازی، ما با چالش های زیادی روبرو بودیم.
او درباره دیگر شهرها نیز گفت: شهرهایی مانند کرمان، اراک و مشهد نیز نامزد میزبانی دیدار پایانی جام حذفی بودند اما هرکدام از این ورزشگاه ها بنا بر دلایل و مشکلاتی، میسر نشد. حتی خود ورزشگاه آزادی می توانست میزبان این بازی باشد اما قطعا این استادیوم در دسترس ما نبود و خودتان می توانید از مدیران این مجموعه و یا مدیران توسعه پرس و جو کنید.
روشنک در پایان از تغییر سیستم برگزاری فینال حذفی صحبت کرد و گفت: برنامه هایی را برای فصل آینده داریم. یا شکل برگزاری فینال را از حالت تک بازی تغییر می دهیم و یا یک ورزشگاه را به عنوان محل ثابت برای برگزاری فینال های جام حذفی در نظر بگیریم و همه تیم ها از ابتدای فصل، مکان برگزاری بازی پایانی را بدانند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره