logo
  1. برگزیده
ورزشی

ستاره ناپولی، بهترین بازیکن دیدار اسلواکی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره ناپولی، بهترین بازیکن دیدار اسلواکی

ورزش 3/استانیسلاو لوبوتکا، ستاره اسلواکی، پس از نمایش درخشانی که در برابر بلژیک، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یورو 2024، به نمایش گذاشت، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

در یک بازی نفس‌گیر و تماشایی، تیم ملی اسلواکی موفق شد با نتیجه 1-0 از سد بلژیک عبور کند. شرانز، مهاجم اسلواکی، در دقیقه 7 با پاس گل یورای کوچکا دروازه بلژیک را گشود و تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

بلژیکی‌ها که برای جبران این گل تلاش می‌کردند، در دو نوبت دروازه اسلواکی را باز کردند؛ اما هر دو گل مردود اعلام شدند. در یکی از این صحنه‌ها، روملو لوکاکو، ستاره بلژیک، در موقعیتی ایده‌آل صاحب توپ شد و دروازه اسلواکی را گشود، اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، مشخص شد که او در زمان ارسال پاس در موقعیت آفساید قرار داشته است. در صحنه بعدی که در دقیقه 87 رخ داد، لوکاکو موفق شد دروازه اسلواکی را باز کند؛ ولی داور پس از بازبینی صحنه به این نتیجه رسید که ایکوما اوپندا که پاس گل را به لوکاکو داده بود، توپ را با دست کنترل کرده است.

لوبوتکا، هافبک میانی اسلواکی، در این بازی با عملکردی فوق‌العاده در فازهای هجومی و تدافعی، نقشی کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرد. او با حرکات پویا و پاس‌های دقیق خود، بارها خط دفاعی بلژیک را آزار داد و در نهایت نیز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در دیگر بازی این گروه، رومانی موفق شد با نتیجه 3-0 اوکراین را شکست دهد. با این نتایج، اسلواکی با 3 امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و رومانی صدرنشین شد.

این پیروزی شیرین برای اسلواکی، امیدهای آن‌ها را برای صعود به مرحله حذفی یورو 2024 زنده نگه داشت. آن‌ها در بازی بعدی خود به‌مصاف اوکراین خواهند رفت و امیدوارند با کسب نتیجه‌ای مطلوب، راه خود را به مرحله بعدی مسابقات ادامه دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره