logo
  1. برگزیده
ورزشی

تعریف رئیس یوفا از یامال؛ بهترین بازیکن جوان جهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تعریف رئیس یوفا از یامال؛ بهترین بازیکن جوان جهان!

ورزش 3/چفرین، رئیس یوفا، لامینه یامال را بهترین بازیکن جوان جهان دانست.تعریف رئیس یوفا از یامال: بهترین بازیکن جوان جهان!

پس از نمایش درخشان لامینه یامال در پیروزی ۳-۰ مقابل کرواسی، الکساندر چفرین در مصاحبه‌ای از این وینگر اسپانیایی تمجید کرد.

یامال اولین بازی خود در یورو را روز شنبه و در دیدار برابر کرواسی در اولین بازی گروه B انجام داد. جواهر ۱۶ ساله بارسلونا در بازی‌ای که در برلین برگزار شد، عملکردی خیره‌کننده از خود به نمایش گذاشت و با یک پاس گل خوب برای دنی کارواخال نمایش خوبش را تکمیل کرد.

روز دوشنبه چفرین در صحبت با رسانه‌ها، از لامینه یامال بسیار تمجید کرد و مدعی شد که اعجوبه نوجوان بارسلونا بهترین بازیکن جوان جهان است و اگر یک باشگاه داشت، این ستاره را می‌خرید!

او در صحبت با موندو دپورتیوو گفت:«یامال واقعا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. اگر باشگاه داشتم، او اولین بازیکنی بود که اگر پول کافی داشتم می‌خریدم. برای من او بهترین بازیکن جوان جهان است و به زودی می‌تواند به‌طور کلی بهترین بازیکن جهان شود.»

چفرین همچنین اسپانیا را از مدعیان اصلی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ دانست:«اسپانیا تیم بسیار خوبی است، من قبلاً گفته‌ام که آنها برای من یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اروپا هستند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره