logo

سرمربی بلژیک: حقمان باخت نبود، باید مساوی می‌گرفتیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی بلژیک: حقمان باخت نبود، باید مساوی می‌گرفتیم

ورزش 3/تیم ملی فوتبال بلژیک شروع بدی در رقابت‌های یورو داشت و امشب مقابل اسلواکی شکست خورد.

در گروه E رقابت‌های یورو 2024، شیاطین سرخ اروپا در شبی که دو گل از روملو لوکاکو به‌دلیل آفساید مردود اعلام شد، با گل دقیقه 7 ایوان شرانز شکست را پذیرفتند.

این نتیجه باورنکردنی در حالی رقم خورده که دومنیکو تدسکو اعلام کرد پیش‌بینی می‌کرد تیمش‌ در این رقابت‌ها شکست بخورد.

تدسکو پس از بازی گفت: «می‌دانستم که در نهایت یک بازی را می‌بازیم. متأسفانه امروز این اتفاق افتاد. چیز زیادی به غیر از این نمی‌توانم به تیم بگویم که باید پیشرفت کنند. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و اگر گل می‌زدیم، بازی راحت‌تری داشتیم.»

نقطه ضعف تیم؟

تنها قسمتی که امروز در آن خوب نبودیم، از دست دادن موقعیت‌ها بود. کارهای زیادی انجام دادیم. این بخشی از بازی است. مشخص است که بازیکنان از نتیجه رضایت ندارند و ناراحت هستند.

عدم گلزنی؟

ما خیلی خوب برای این بازی آماده شدیم و تمام تیم با انرژی زیاد وارد زمین شدند. امروز باید گل می‌زدیم. در آن صورت در مورد هیچ مشکل دیگری صحبت نمی‌کردیم.

نتیجه؟

بازیکنانم هر کاری که می‌شد را امتحان کردند، ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. اگر گل نزنید، برنده‌شدن همیشه سخت خواهد بود. اگر کل مسابقه را می‌دیدید، حق ما بود که حداقل به تساوی برسیم.

بدشانسی؟

اگر تعداد فرصت‌ها را ببینید، ما بد شروع نکردیم؛ موقعیت‌های بسیار زیاد و خوبی داشتیم. اگر گل نزنی، باید رنج بکشی و گل بخوری. گل اسلواکی نباید اتفاق می‌افتاد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره