logo
  1. برگزیده
ورزشی

رئیس کمیته انضباطی: هیچ مدرکی در اختیار نداریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئیس کمیته انضباطی: هیچ مدرکی در اختیار نداریم

ورزش 3/ابوالفضل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فوتبال برتر به شرح آخرین جزئیات پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان پرداخت. حسن‌زاده در ابتدا گفت: این پرونده، همانطور که از طریق ریاست دادگستری استان کرمان اطلاع رسانی شد و همینطور در سایت فدراسیون فوتبال هم اطلاعاتی در اختیار اهالی فوتبال قرار گرفت، کلا نسبت به هفت نفر پرونده تشکیل شده و به موازات آن در رکن قضایی ذی‌صلاح یعنی کمیته اخلاق هم پرونده‌ای تشکیل شده است.

رییس کمیته انضباطی عنوان کرد: متهمانی که در دادسرای رفسنجان نسبت به آنها تحقیقاتی انجام می‌شود هفت نفر هستند. سه نفر از آنها مرتبط با فدراسیون و سازمان لیگ هستند. سمت‌های سابق در فدراسیون و سازمان لیگ داشتند. دو نفر مرتبط با باشگاه مس رفسنجان و دو نفر هم مرتبط با رسانه‌های آزاد هستند.

او ادامه داد: همین‌جا تاکید می‌کنم که هیچ شخص دیگری اعم از رسانه‌های ملی، صدا و سیما، کمیته‌های دیگر فدراسیون، ارکان قضایی و داوران در این پرونده برایشان موضوعی مطرح نیست و اگر صحبتی می‌شود گمانه‌زنی است. به موازات آن در کمیته اخلاق پرونده‌ای نسبت به پنج نفر از آن هفت نفر تشکیل شده است‌. چون دو نفر رسانه آزاد هستند ارتباطی به کمیته اخلاق ما پیدا نمی‌کند. موضوع در حال پیگیری است و آرا از طریق دادگستری رفسنجان و کمیته اخلاق صادر می‌شود و نتیجه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

حسن‌زاده در مورد مصاحبه رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی گفت: این صحبت‌ها صرفا بیانگر دیدگاه شخصی ایشان بوده و هیچ ارتباطی به ارکان قضایی و کمیته انضباطی نداشته است‌‌. هیچ اسناد و مدارکی ما در اختیار نداریم و اگر اسنادی هست باید در اختیار مرجع قضایی ذی‌صلاح یعنی دادگستری رفسنجان قرار بگیرد و از باب موقعیت شغلی ایشان نبوده است‌.

او در پایان گفت: برخی عزیران که فکر می‌کنند با شلوغ کاری رسانه‌ای و ایجاد حاشیه می‌توانند تاثیر مثبت یا منفی در صعود و سقوط تیم‌ها ایفا کنند، تمامی اقدامات‌شان رصد می‌شود و تاکید بر این است که اگر تصمیمی هم قرار است گرفته شود تنها مرجع ذی‌صلاح کمیته اخلاق است و خواهشا فضا را با گمانه‌زنی‌ها به سمتی نبرید که بیشتر ایجاد حاشیه بکند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره