logo

برای پرسپولیس مربی ایرانی بهتر از مربیان ناشناس خارجی است

منبع
فارس
بروزرسانی
برای پرسپولیس مربی ایرانی بهتر از مربیان ناشناس خارجی است

فارس/پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس مربیان ایرانی خوبی در کشور داریم و جذب آنها از استخدام مربیان ناشناس خارجی بهتر است.
محمد زادمهر در مورد وضعیت کادرفنی پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اوسمار تیم را قهرمان کرد و فصل برای پرسپولیس با موفقیت به پایان رسید اما نباید فراموش کنیم اوسمار عضو کادرفنی تیم بود و دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس بود. به همین دلیل شناخت کافی نسبت به بازیکنان و شرایط تیم داشت. همان مسیر یحیی را برای تیم در پیش گرفت.

وی افزود: انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی بعد از رفتن یحیی بهترین تصمیم باشگاه بود زیرا این مربی شناخت خوبی از تیم و لیگ برتر ما داشت و هم هزینه زیادی برای جذب سرمربی نشد. جدایی اوسمار از پرسپولیس هم طبیعی بود زیرا او به دنبال منافع خودش است و به تیمی دیگر می رود که امکانات و دستمزد بیشتری به او بدهند. با این حال باشگاه باید بداند که حفظ قهرمانی خیلی سخت تر از به دست آوردن آن است.

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه راهکاری برای انتخاب سرمربی پیشنهاد می دهد، گفت: نظر شخصی من برگرداندن یحیی گل محمدی به تیم است او مربی خوبی است و حتی می تواند گزینه سرمربیگری تیم ملی در آینده باشد. البته گزینه های دیگری هم پیش روی مدیران باشاه هست. حسین عبدی که با تیم های ملی پایه ما نتایج بسیار خوبی گرفته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. عبدی حتی در امارات هم یک تیم معولی داشت که نتایج بسیار درخشانی با آن گرفت.
بازیکن اسبق پرسپولیس تاکید کرد: اگر بخواهیم مربی ناشناس خارجی بیاوریم بهتر است از بین مربیان خوب ایرانی و پرسپولیسی یکی را انتخاب کنیم، حسین عبدی و مهدی تارتار گزینه های خوبی هستند. برای جذب مربی خارجی باید مربی خوب بیاوریم اگر کالدرون بیاید خوب است در غیر اینصورت باید به سراغ مربیان درجه اول خارجی که هم تراز مورینیو هست باید برویم وگرنه جذب مربیان ناشناس خارجی نمی تواند خیلی به تیم پرسپولیس کمک کند.زادمهر تصریح کرد: مدیران باشگاه های ما باید دلسوز منافع ملی فوتبال و ورزش و منافع باشگاه باشند اگر این دلسوزی وجود داشته باشد قطعا همواره بهترین تصمیم ها برای باشگاه ها گرفته می شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره