logo

دو سوال بزرگ در اردوی مس و سپاهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو سوال بزرگ در اردوی مس و سپاهان

ورزش 3/یکی از مهم‌ترین سوالات هواداران سپاهان و اهالی فوتبال این است که چه کسی شماره یک طلایی‌پوشان و نارنجی‌پوشان خواهد بود.
  مصاف سپاهان و گل‌گهر در حالی برگزار شد که نیما میرزازاد به مانند سه دیدار قبلی جام حذفی برابر شمس آذر، استقلال ملاثانی و ملوان بندرانزلی در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان اصفهانی وارد زمین شد و پیام نیازمند که چند روز قبل‌تر در هنگ‌کنگ جلوتر از علیرضا بیرانوند در پیروزی تیم ملی در ترکیب اصلی قرار داشت، روی نیمکت نشست.
در اردوی مس رفسنجان هم ماجرا به دلیل دیگری با تغییر در سنگربان شماره یک این تیم مقابل آلومینیوم در اراک همراه شد و داود نوشی صوفیانی به دلیل محرومیت حامد لک در ترکیب اصلی قرار گرفت.
در اصفهان نیما میرزازاد روی گل اول گل‌گهر اشتباه کرد ولی در مس رفسنجان داود نوشی صوفیانی در اراک نجات دهنده تیمش لقب گرفت و موفق شد با مهار دو ضربه پنالتی تیمش را به فینال برساند.
در این شرایط حالا دو سوال در اردوی مس و سپاهان وجود دارد؛ اول اینکه آیا ژوزه مورایس در بازی فینال هم بار دیگر به نیما میرزازاد فرصت می‌دهد یا پیام نیازمند برای اولین مرتبه در یک مسابقه جام حذفی این فصل در ترکیب قرار خواهد گرفت؟ 
از سوی دیگر باید دید محرم نویدکیا که پیش‌تر تاکید کرده بود علاقه‌ای به استفاده از سیستم چرخشی در دروازه ندارد، آیا بار دیگر حامد لک را به ترکیب بازمی‌گرداند یا مزد درخشش داود نوشی صوفیانی را با وارد کردن او به ترکیب اصلی دیدار برابر فینال خواهد داد؟ 

این دو سوال بزرگ پیرامون ترکیب اصلی سپاهان و مس در جام حذفی است که باید دید در نهایت جمع بندی مورایس و نویدکیا درباره این دو موضوع مهم چگونه خواهد بود


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره