logo

با تیم های قدرتمند اروپایی هم گروه هستیم

منبع
مهر
بروزرسانی
با تیم های قدرتمند اروپایی هم گروه هستیم

مهر/دروازه بان تیم ملی هندبال دختران جوان ایران پیش از عزیمت به رقابت های قهرمانی جهان گفت: با تیم های قدر اروپایی هم گروه هستیم.
تیم ملی هندبال دختران ایران دوشنبه شب ۲۸ خردادماه تهران را به مقصد مقدونیه شمالی برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جوانان جهان ترک کرد.
الناز یارمحمدی توسکی گلر تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در این تورنمنت با تیم های هلند، رومانی و برزیل هم گروه هستیم. نسبت به رزومه ای که از این تیم ها می دانیم روی آنها خیلی حساب باز کرده ایم و با تیم هایی در یک گروه قرار گرفته ایم که خیلی قدر هستند و از بهترین تیم های اروپایی هستند.
وی با بیان اینکه این هم گروهی با تیم های قدر اروپایی می تواند برای تیم ما خوب هم باشد گفت: با روحیه و انگیزه تمرین کرده ایم و آخرین اردوی متصل به اعزام را برگزار کردیم و امروز عازم مقدونیه شمالی هستیم.
گلر تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان تاکید کرد: تلاش می کنیم یک رتبه خیلی خوب کسب کنیم و بتوانیم رتبه ایران را در رقابت های جهانی بالا برده و در نهایت با کوله باری از تجربه به ایران برگردیم.
یارمحمدی که در رقابت های هندبال نوجوانان جهان در مقدونیه به عنوان چهارمین گلر معرفی شده بود گفت: این نتیجه عملکرد کل تیم، پشتکار کادر فنی و واقعاً به کادر فنی و مربی ام مدیونم. هم تیمی هایم بوده و خدا را شکر می کنم این اتفاق خوبی بود.

وی در مورد اینکه چه شناختی از هم تیمی های خود در دور مقدماتی دارند هم گفت: هم رومانی و هم برزیل سری قبل در نوجوانان بازی داشتیم هم گروه نبودند اما در ادامه بازیها با آنها بازی کردیم. اطلاعات داریم در مورد تیم ها داریم ولی هلند را فقط فیلم داریم و برای ما ناشناس است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل بدنسازی تیم نوجوانان در رده سنی جوانان برطرف شده است یا خیر هم گفت: یکی از مشکلات تیم از نظر بدنی این بود که در دقایق آخر کم می آوردیم به طوریکه حتی ما برابر برزیل و رومانی جلو بودیم و از اواسط نیمه دوم کم آورده و نتیجه را واگذار کردیم. این مسئله بر برمی گردد به آمادگی جسمانی ما برمی گردد یک سری کارها به خودمان مربوط است و اینکه بعد از پایان بازیها در شهرهای خودمان چقدر بدنسازی کرده ایم.
وی در همین راستا بیان داشت: این بار متفاوت است. ما همه از لیگ برتر آمده ایم و در اردوه آماده ایم. همه بازیکنان جوان جزء تازه واردها در لیگ برتر بازی کرده ایم و همه آماده در اردوها ظاهر شدیم به نظرم این بار بهتر از دفعه قبل در رقابت های جهانی ظاهر شویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره