logo

فراخوان باشگاه مس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی

منبع
فارس
بروزرسانی
فراخوان باشگاه مس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی

فارس/باشگاه مس رفسنجان برای حضور گسترده و پرشور هوادارانش در ورزشگاه آزادی اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.
باشگاه مس رفسنجان اطلاعیه زیر را منتشر کرد:"رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به ایستگاه پایانی خود رسیده و تیم فوتبال مس رفسنجان در تاریخ سازی جدید برای نخستین بار در فینال این مسابقات مقابل سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.تمام تلاش باشگاه صنعت مس، کادر فنی و بازیکنان آماده سازی تیمی است که مایه فخر و مباهات هواداران باشد و نارنجی پوشان جام قهرمانی را با خود به شهر طلای سبز بیاورند تا بهترین عملکرد تیم مس رفسنجان در طول تاریخ باشگاه به ثبت برسد.

هوادارانی که خود مایه افتخار همیشگی مس رفسنجان هستند.
مس با هوادارانش در بدترین روزهای خود نیز سر به آسمان داشته و با سینه‌ای ستبر و پرغرور گام بر داشته است. به دور از هر شعار و اغراقی، مس به پشت گرمی شما به کوه انرژی و انگیزه تکیه می‌زند تا قله‌ها را فتح کند.

تیم مس رفسنجان این بار در تهران در انتظار یار دوازدهم خود است تا هواداران شعار "شیر کبیر ایران صنعت مس رفسنجان" را در ورزشگاه آزادی سر دهند.

از شما دعوت می‌کنیم ورزشگاه آزادی را به تسخیر خود در آورید تا هیچ نجوای دیگری به گوش اهالی فوتبال نرسد.پنجشنبه ۳۱ خرداد، برای بازی حساسی که برابر تیم خوب سپاهان اصفهان داریم و با کمال احترام نسبت به این تیم و هوادارانش منتظر حضور پرشور شما هستیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر