logo

پایان دور اول رقابت‌های گروهی

منبع
فارس
بروزرسانی
پایان دور اول رقابت‌های گروهی

فارس/در روز چهارم برگزاری یورو ۲۰۲۴، دور اول گروهی این مسابقات امروز با دو بازی و تقابل ترکیه با گرجستان و بازی تیم‌های ملی پرتغال و جمهوری چک به پایان خواهد رسید.
روز گذشته پس از پیروزی رومانی در بازی اول برابر اوکراین، اسلوواکی دست به کار بزرگی زد و بلژیک را از پیش رو برداشت و در آخرین بازی هم فرانسه موفق شد اتریش را شکست دهد.

ساعت ۱۹:۳۰: ترکیه - گرجستان

آخرین تقابل این دو تیم به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد، اما حالا هر دو تیم دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند. شاگردان مونتلا اگرچه در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند، اما به دنبال تغییر این روند در اولین دیدار خود در این دوره هستند. در طرفی دیگر، تیم ملی گرجستان که با هدایت ویلی سانیول برای اولین بار در تاریخ خود پا به این میدان گذاشته، امیدوار است که با حضور ستاره ناپولی، کوارتسخلیا، نتیجه درخشانی کسب کند.

ساعت ۲۲:۳۰: پرتغال - جمهوری چک

دیداری که بارها در رقابت‌های یورو تکرار شده، از سال ۱۹۹۶ این دو تیم ۴ بار در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف هم رفته‌اند که تیم ملی پرتغال در ۳ بازی آخر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. کریستیانو رونالدو که حالا برای ششمین بار در رقابت‌های یورو حاضر خواهد شد، از این حیث رکورد جدیدی را برای خود ثبت می‌کند. او سابقه گلزنی برابر جمهوری چک را در رقابت‌های سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ داشته و حالا به عنوان آقای گل تاریخ فوتبال ملی، برای این دیدار آماده خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر