logo

یحیی گل محمدی در یک قدمی فولاد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یحیی گل محمدی در یک قدمی فولاد

ورزش 3/استوری سخنگوی باشگاه فولاد خبر از پیوستن یحیی گل‌ محمدی به فولاد دارد.
فولاد فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و سرانجام پس از سه بار تغییر سرمربی، با عبدالله ویسی در هفته آخر لیگ، سهمیه خود را حفظ کرد و ماندگار شد.
بدون شک دیدن نتایج و شرایط امسال برای هواداران فولاد که تیم‌شان همین فصل گذشته نیز در آسیا حضور داشت، بسیار ناراحت کننده بوده است و آنها خواستار تغییری اساسی هستند.
بعد از پایان لیگ گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در فولاد به وجود آمد و حالا با استوری آرمین مرادی، سخنگوی فولاد، همه چیز شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

سخنگوی فولاد تصویری تاریک از یحیی گل محمدی را در ورزشگاه فولاد آره‌نا قرار داده تا به طور غیر رسمی از سرمربی فصل بعد فولادی‌ها رونمایی شود‌.

یحیی پس از  چهار فصل و نیم و سپری کردن سالهای پرافتخار در پرسپولیس زمستان گذشته استعفا داد و حالا ممکن است هدایت یک تیم سرخپوش دیگر را برعهده بگیرد و در یک قدمی حضور در این تیم خوزستانی قرار دارد.
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل جدید فولاد در زمستان نیز به عنوان مدیرعامل تراکتور مذاکراتی جدی برای حضور یحیی در تیمش را داشت و حالا به نظر می‌رسد این سرمربی پرافتخار پرسپولیسی را برای حضور در فولاد متقاعد کرده است. یحیی خاطرات خوبی از اهواز و تیم فولاد دارد و احتمالا هواداران نیز از حضور او استقبال خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره