logo

ستاره اتریش: هلند را شکست می‌دهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره اتریش: هلند را شکست می‌دهیم

ورزش 3/ مارسل سابیتزر، هافبک اتریش، پس از پیروزی در مقابل لهستان با امیدواری در مورد بازی بعد تیمش صحبت کرد.
امشب در دور دوم تورنمنت یورو 2024، تیم اتریش به مصاف تیم لهستان رفت. در پایان، اتریشی‌ها موفق شدند سه بر یک لهستانی‌ها را شکست دهند. اتریش که در اولین بازی خود، یک بر صفر از فرانسه شکست خورد بود، با این پیروزی سه امتیاز دارد و برای تضمین صعودش باید از سد هلند بگذرد. مارسل سابیتزر که در این بازی عملکرد درخشانی داشت و موفق شد یک پنالتی هم بگیرد، اعلام کرد که اتریش در بازی بعد، هلند را شکست خواهد داد.
مارسل سابیتزر، هافبک اتریش، در مصاحبه با سایت یورو 2024 گفت: "احساس فوق‌العاده‌ای دارم، خیلی خوشحالم. این یک پیروزی خوب، یک پیروزی مهم، یک پیروزی بزرگ بود. بازی پرفشاری بود،  خیلی خسته‌ام، اما خیلی خوشحالم. این بازی به عملکرد ایده‌آل ما نزدیک‌تر بود. به خصوص در زمان ضدحمله‌ها، با حرکات هماهنگ و فشرده عمل کردیم. وقتی به اوج عملکرد خود نزدیک می‌شویم، تیم بسیار خوبی هستیم. اگر از لهستانی‌ها بپرسید، فکر نمی‌کنم دوست داشته باشند دوباره با ما بازی کنند."

سابیتزر در ادامه گفت: "ما می‌خواهیم آخرین بازی گروهی خود را مقابل هلند را ببریم. ما می‌دانیم که با حریفی قوی بازی می‌کنیم. آنها دوست دارند از عقب زمین بازی را شروع کنند، بنابراین ما به پرسینگ بالا و شدید خود نیاز داریم. اگر این کار را انجام دهیم و آن را در زمین اجرا کنیم، تیم بسیار قدرتمندی هستیم و مطمئنم می‌توانیم این کار را انجام دهیم."




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره