logo

احتمال غیبت ستاره رئال مقابل پرتغال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
احتمال غیبت ستاره رئال مقابل پرتغال

ورزش 3/وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، اعلام کرد که امکان دارد آردا گولر مقابل پرتغال بازی نکند.احتمال غیبت ستاره رئال مقابل پرتغال
آردا گولر 19 ساله در اولین فصل خود در رئال مادرید، آسیب دید اما از زمان بازگشت به ترکیب طی پنج بازی پنج گل زد. گولر بخش مهمی از شروع موفقیت آمیز ترکیه در یورو بود و با یک ضربه تماشایی، دروازه گرجستان را باز کرد.
گل او همچنین باعث شد که گولر با 19 سال و 114 روز سن، جوان‌ترین بازیکنی باشد که در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی اروپا گلزنی کرده است.
مونتلا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرتغال گفت: "متأسفانه، از نظر بدنی، او صد در صد درصد آماده نیست. او خیلی خوب نیست، بنابراین ما تصمیم می‌گیریم که فردا او را به میدان ببریم یا نه، اما برای دقایق پایانی. امیدوارم او را داشته باشم."
تشویق طرفداران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؟
جشن زیاد خوب نیست، چون باعث از دست دادن تمرکز شما می‌شود، باعث از دست دادن ارتباط شما با واقعیتی که می‌تواند در زمین بگذارید، می‌شود.

بازی مقابل پرتغال؟
ما باید روی هویت و نقاط قوت خود تمرکز کنیم. باید با صبور بودن و بازی آگاهانه نقاط قوت حریف را تضعیف کنیم. بازیکنان ما می‌توانند به خوبی بین خطوط انتقال پیدا کنند. باید توپ را حفظ کنیم چون وقتی حریفان پرتغال مالکیت توپ را بیشتر کنترل می‌کنند، ناراحت می‌شوند و بازی کردن برایشان مشکل است.

   


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره