logo

دعوای بازیکنان ترکیه و چک؛ گولر قاطی کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دعوای بازیکنان ترکیه و چک؛ گولر قاطی کرد

ورزش 3/بازی بین تیم‌های ترکیه و جمهوری چک پس از سوت پایان هم با درگیری دنبال شد.دعوای بازیکنان ترکیه و چک: گولر قاطی کرد! (عکس)
تیم ملی ترکیه امشب با نتیجه 2 - 1 موفق به شکست جمهوری چک شد و به مرحله حذفی یورو 2024 صعود کرد.
ترکیه در این دیدار با کسب سه امتیاز موفق شد شش امتیازی شود و به عنوان تیم دوم گروه F همراه پرتغال صدرنشین به مرحله بعدی برسد تا رقیب اتریش شود.
دیدار امشب بین بازیکنان دو تیم فیزیکی دنبال شد و ایستوان کواکس، داور روس بازی، خیلی زود چک را 10 نفره کرد. آنتونین باراک در دقایق 11 و 20 کارت زرد دریافت کرد تا دو اخطاره شود و با کارت قرمز زمین را ترک کند.

این برخوردها در طول بازی ادامه داشت و نکته اینکه با سوت پایان بازی جرقه جدیدی بین بازیکنان دو تیم رقم خورد. دوربین‌های تلویزیونی تصاویری از خوشحالی نیمکت نشینان و همینطور حال و هوای طرفداران دو تیم روی سکوها را نشان می‌داد که ناگهان تمرکزها به داخل زمین رفت.


در میان درگیری‌ها که از ابتدا پخش نشد، مشخص شد که کواکس به عنوان داور بازی به آردا گولر از ترکیه کارت زرد نشان داد و یکی از بازیکنان چک را هم با کارت قرمز جریمه کرده است.

در همین لحظه وینچنزو مونتلا وارد زمین شد و برای جلوگیری از ادامه پیدا کردن این چالش و دریافت کارت که موجب محرومیت بازیکنانش می‌شد، آن‌ها را به سمت رختکن هدایت کرد.
پس از دخالت داور بازیکنان دو تیم به درگیری ادامه ندادند و سپس این ماجرا خیلی زودتر از اینکه موجب محرومیت ستاره‌های ترکیه شود به پایان رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید