logo

مجری تلویزیون با استقلال همکاری نمی‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مجری تلویزیون با استقلال همکاری نمی‌کند

ورزش 3/روزنامه نگار قدیمی و مجری با سابقه صدا و سیما برخلاف شایعات منتشر شده ارتباطی با هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال ندارد.
بعد از آنکه هلدینگ خلیج‌فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال معرفی شد و مسئولان این ارگان مهم فعالیت‌های مدیریتی را در تیم پرطرفدار پایتخت شروع کردند انبوهی از شایعات درباره برخی افراد که ارتباطات نزدیکی با اعضای هلدینگ داشتند منتشر شد.
یکی از افرادی که درباره او شایعه شده بود به واسطه ارتباط با احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس و  نماینده این ارگان در باشگاه استقلال فعالیت خود را در جمع آبی پوشان پایتخت شروع کرده و به زودی در این باشگاه سمت رسمی می‌گیرد افشین عبداللهیان روزنامه‌نگار قدیمی مطبوعات و مجری سابق تلویزیون بود.
عبداللهیان که پیش از این در باشگاه‌هایی مانند گسترش فولاد، تراکتور، فولاد خوزستان و شمس آذر قزوین مسئولیت اجرایی داشته، دو دهه قبل زمانی که شهریاری مدیریت باشگاه صباباتری قم را بر عهده داشت، با این باشگاه همکاری می‌کرد و همین ارتباط باعث شد شایعاتی درباره فعالیت او در باشگاه استقلال نیز به وجود بیاید.
با این حال در شرایطی که افشین عبداللهیان فصل گذشته لیگ برتر را در باشگاه‌های فولاد و سپس شمس آذر قزوین سپری کرد، شایعات منتشر شده از حضورش در باشگاه استقلال برای فصل جدید لیگ برتر حکایت داشت اما با گذشت زمان مشخص شد این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده و دور از واقعیت است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره