logo

اردن در جستجوی خلق شگفتی جهانی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اردن در جستجوی خلق شگفتی جهانی!

ورزش 3/تیم ملی فوتبال اردن بعد از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا و صعود به عنوان صدرنشین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 حالا در گروه مرگ قرار گرفته و به دنبال صعود به جام جهانی خواهد بود.
کره جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین، کویت در گروه B قرار دارند و با توجه به کیفیتی که اردنی‌ها در مسابقات اخیر نشان دادند صعود آنها به جام جهانی چندان مشکل به نظر نمی‌رسد و تقابل با عراق چالش نه چندان جدی و بزرگی برای آنها خواهد بود.
در گروهی که تنها قدرت اصلی آن کره‌جنوبی است و خبری از استرالیا، عربستان در این گروه نیست و با توجه به حضور تیم‌های عمان، فلسطین و کویت صعود برای اردن غیرممکن نخواهد بود و آنها با توجه به قرعه مناسبی که برایشان رقم خورده است می‌توانند صعود به جام جهانی را هم تجربه کنند.

در جام ملت‌های آسیا تقابل عراق و اردن حواشی زیادی داشت و خوشحالی بعد از گلی که ایمن حسین انجام داد و در واکنش به آن بازیکنان اردن چندین مرتبه این خوشحالی را در حین مسابقه و بعد از بازی انجام دادند حواشی زیادی در این تورنومنت ایجاد کرد، خوشحالی گلی که به نماد غذای ملی اردنی‌ها منسف بود و بازیکنان اردن به عراقی‌ها کنایه می‌زدند حاشیه‌ساز شده بود.
اردنی‌ها در جام ملت‌های آسیا با کره جنوبی هم‌گروه بودند و مقابل آنها شکست نخوردند، در مرحله حذفی تیم‌های عراق و کره جنوبی را حذف کردند و به فینال مسابقات رسیدند.
آنها در این تورنومنت با انگیزه‌های خاصی وارد خواهند شد و تقابلشان با تیم ملی عراق جالب توجه خواهد بود، هرچند که آنها بازهم می‌توانند شگفتی‌ساز باشند و حتی با بالاتر قرار گرفتن از کره‌جنوبی اتفاق جالب دیگری در قاره کهن رقم بزنند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید