logo

نمی‌توان گاریدو را زود قضاوت کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
نمی‌توان گاریدو را زود قضاوت کرد

مهر/ کارشناس فوتبال با بیان این که نمی توان درباره «گاریدو» نظر داد، گفت: این مربی در لیگ های آفریقایی و عربی حضور داشته و برای اظهار نظر در خصوص عملکرد او فعلا زود است که بخواهیم صحبت کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با جدایی سرمربی وقت خود «اوسمار ویه را» مواجه شد و مدیران این باشگاه پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف در نهایت «خوان کارلوس گاریدو» را به عنوان را سرمربی جدید انتخاب و معرفی کردند. همچنین در پایان فصل بیست و سوم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به طور یکطرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و هنوز مشخص نشده که برای آینده خود چه تصمیمی گرفته است.
محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور گاریدو در این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه اوسمار قبول نکرد تا هدایت پرسپولیس را در فصل جدید عهده دار باشد، جای خوشحالی دارد که مدیران باشگاه در مدت زمان کوتاهی سرمربی جدید را انتخاب کردند.
او ادامه داد: با توجه به نتایج پرسپولیس در سال‌های اخیر، هواداران از تیم خود بسیار توقع دارند. نمی‌شود در رابطه با عملکرد او در زمان کنونی نظر داد اما امیدوارم در نقل و انتقالات تیم تقویت شود و ان‌شاالله شاهد نتیجه گرفتن پرسپولیس در رقابت‌های مختلف باشیم.
او در رابطه با رفتاری که بیرانوند در دو سال اخیر پیش گرفته و پس از اتمام مسابقات لیگ برتر اقدام به فسخ قرارداد خود می‌کند، گفت: نام پرسپولیس بسیار بزرگ‌تر از نام علیرضا بیرانوند است. از اینکه او دروازه‌بان باکیفیتی است شکی در آن وجود ندارد اما از این بابت که او با احساسات هواداران بازی و جریحه‌دار می‌کند اصلاً رفتار درستی نیست.
کارشناس فوتبال تصریح کرد: پرسپولیس در نقاط مختلفی ضعف دارد که باید تقویت شود، در خط دفاع، دروازه‌بان هافبک و مهاجم نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد که مدیریت باشگاه باید هرچه سریع‌تر بازیکنان مدنظر را جذب کند. خط هافبک بسیار مهم است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند، قهرمانی در ایران برای پرسپولیس تکراری شده و زمان آن فرا رسیده تا سرخ‌ها بتوانند در آسیا افتخار آفرینی کنند و برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند عربی نیاز است که پرسپولیس بیش از پیش تقویت شود.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره