logo

با انتخاب گاریدو با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کردند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
با انتخاب گاریدو با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کردند

باشگاه خبرنگاران/ بازیکن سابق پرسپولیس از انتخاب گاریدو برای هدایت سرخپوشان انتقاد کرد.
سامان آقا زمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب خوان کارلوس گاریدو برای هدایت سرخپوشان اظهار کرد: گاریدو بیشتر در آفریقا به خصوص مصر مربیگری کرده است. ما مربی از کشور آفریقا به نام خوزه آورده بودیم و مربی خودم بود و چندین سال در آنجا کار کرد. خوزه هم خیلی جام آورده بود و مربی سرشناس مصر محسوب می شد اما نتوانست در ایران نتیجه بگیرد. پرسپولیسی ها آمدند با اسم ها بازی کردند و در نهایت مربی که در چند سال اخیر در تیم های خود اخراج شده بود را برای هدایت سرخپوشان برگزیدند. به هر حال پرسپولیس گوشت قربانی نیست، که به هر کسی بدهیم. ما یحیی گل محمدی را داشتیم و می توانستیم با این مربی  صحبت کنیم و دوباره او را برگردانیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. 
او افزود: گاریدو بیشتر در آفریقا جام های قهرمانی را کسب کرده است، گفت: فوتبال آفریقا به ایران نمی خورد. متاسفانه فوتبال ما آن قدر مشکل دارد که مربیان بزرگ به ایران نمی آیند و با اسم ژاوی هم بازی کردند.  گزینه های بزرگی را برای هدایت سرخپوشان معرفی کردند، اما با احساسات هواداران بازی کردند و امید الکی به مردم دادند. 
آقازمانی درباره اینکه بازیکنانی مثل ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند قرار است از پرسپولیس بروند، گفت: در ابتدا نظر ما نسبت به اوسمار خوب نبود اما او در پرسپولیس نتیجه گرفت. البته ما می توانیم جایگزین های خوبی برای این بازیکنان پیدا کنیم و بازیکنانی بیاوریم که 4، 5 سال با آنها قرارداد ببندیم و ثمره اش را از سال دوم به بعد ببینیم. ما می توانیم امثال ترابی را در پرسپولیس درست کنیم. برخی از بازیکنان می خواهند به تیم های دیگر بروند پول در بیاورند و جاهای دیگر به آنها بیشتر پول می دهند و آخر فوتبالشان است. من به این بازیکنان حق می دهم و آنها چند سال می خواهند بازی کنند. البته  اقدام علیرضا بیرانوند درست نبود و اگر ب خش عمده  از طلبش را  نگرفته بود حق داشت، اما امسال طلبش را گرفته است. او در یک جا صحبت کرد که من از پرسپولیس نمی روم اما یک هفته بعد قراردادش را با سرخپوشان فسخ می کند. این درست نیست. به نظرم در این مورد باشگاه پرسپولیس اقتدار خودش را نشان داد و باید  تا آخر  از حق و حقوق خود دفاع کند تا به سمت چنین بازیکنانی نرود. علیرضا دوست ما محسوب می شود اما کارش قشنگ نبود و با احساسات هوادار بازی کردن است. به نظرم خودش روزی متوجه این قضیه می شود که دیر است. 
بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بهترین گزینه دروازه بانی چه کسی هست، بیان کرد: در بین  گزینه های داخلی ما دروازه بانان خوبی داریم. امیر رضا رفیعی گلر جوانی که به جای بیرانوند در چند بازی درون دروازه قرار گرفت، عملکرد خوبی داشت. ما دفاع خود قوی کنیم و استحکام دفاعی داشته باشیم دروازه بان هم جوان باشد ایرادی ندارد. دروازه بانان خوبی هم داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم. 
او درباره اینکه پیشنهاد مبالغ بالا را در فصل نقل و انتقالات چطور می بیند، گفت: به هر حال با توجه به تورم بالا ۴۰؟میلیارد چیزی در فوتبال ما نیست. رامین رضاییان پیشنهاد ۱۱۰ میلیاردی از یک باشگاه عربی دارد و چرا او نباید برود. به نظرم مبالغ پیشنهادی زیاد نیست. 

آقا زمانی درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست هایی تقویت شود، گفت: ما باید ببینیم که چه بازیکنانی را در چه پست هایی از دست می دهیم که براساس آن بازیکن بگیریم. ما دفاع چپ فقط یک بازیکن خارجی داریم و در این پست و دفاع راست، بازیکن می خواهیم. دفاع راست هم دانیال اسماعیلی فر دارد می رود و ما مشکل عمده در دفاع داریم و یک بازیکن بازیساز، فوروارد و دروازه بان می خواهیم که از اول باید بکوبیم و بسازیم. به نظرم باید  با بازیکنان جوان تیم خود را دوباره درست کنیم. امثال لیموچی بازیکن خوبی است و باید باشگاه با آنها مذاکره کنند تا با کمترین هزینه و مبلغ با آنها قرارداد ببندد. 
او درباره اینکه به نظرش خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی در پرسپولیس موفق می شود، گفت: برایش آرزوی موفقیت می کنم و زود است درباره اش حرف بزنیم اما با توجه به تجربه ای که خودم داشتم زیاد خوش بین نیستم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر