logo

رئال روی مالدینی جدید ایتالیا دست گذاشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال روی مالدینی جدید ایتالیا دست گذاشت

ورزش 3/در ایتالیا ادعا کرده اند رئال مادرید به طور جدی گزینه جذب ریکاردو کالافیوری را در نظر گرفته است.
  با جدایی ناچو از رئال مادرید این تیم حالا نیاز به جذب یک مدافع جدید دارد. 
گزینه اول رئال لنی یورو است که برای لیل بازی می کند و یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. توافقات با این مدافع 18 ساله فرانسوی نهایی شده ولی لیل برای فروش او 60 میلیون یورو می خواهد، در حالی که رئال بیش از 40 میلیون یورو نخواهد داد
در حالی که لیل همچنان مخالف فروش لنی یورو است، از ایتالیا خبر می دهند که باشگاه مادریدی اکنون گزینه ریکاردو کالافیوری را نیز به صورت جدی بررسی می کند. 
مهره ثابت خط دفاعی ایتالیا در یورو 2024 که برابر اسپانیا گل به خودی زد ولی برابر کرواسی فوق العاده بود و پاس گل در دقیقه 98 به زاکانی داد، پرورش یافته باشگاه رم است اما بعد از شکست 6-1 سال 2021 برابر بودوگلیمت از سوی مورینیو کنار گذاشته شد و قرضی به جنووا رفت. او در تابستان 2022 با 1.5 میلیون یورو به بازل سوئیس فروخته شد ولی در تابستان قبل با 4 میلیون یورو به بولونیا پیوست و زیر نظر تیاگو موتا متحول شد.
با درخشش در فصل گذشته و حضور در یورو قیمت او 10 برابر شده و بولونیا 40 میلیون یورو برای فروش او می خواهد. 
در اسپانیا همچنان معتقدند رئال لنی یورو را به کالافیوری ترجیح می دهد اما بعید نیست با ادامه مخالفت‌های لیل، رئال به سمت مدافع ارزشمند ایتالیایی چرخش کند. این در حالی است که تا قبل از شروع یورو 2024 می گفتند انتقال کالافیوری به یوونتوس را باید قطعی دانست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره