logo

حق با رونالدو بود؛ عصبانیتی که دلیل داشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حق با رونالدو بود؛ عصبانیتی که دلیل داشت

ورزش 3/کریستیانو رونالدو عاصی و کلافه‌تر از همیشه در بازی برابر گرجستان به زمین و زمان اعتراض می کرد.
کریستیانو رونالدو پس از زدن 35 گل در لیگ عربستان با النصر و همین‌طور 10 گل برای تیم ملی پرتغال در دور مقدماتی یورو 2024 که در آن صدرنشین بلامنازع شد، آرام‌تر و خوشحال‌تر از همیشه وارد جام ملت‌های اروپا شد. 
رابطه او با روبرتو مارتینز (مربی) فوق‌العاده است و جام ملت‌های اروپا، ششمین یوروی دوران حرفه‌ای‌اش، محسوب می شود و رکوردی که هیچ‌کس تا به حال به آن دست نیافته بود، تا او را به اندازه اولین حضورش یا حتی بیشتر هیجان زده کند.

به نظر می رسید همه چیز برای رونالدو و تیمش آرام پیش می رفت تا اینکه آخرین بازی مرحله گروهی، مقابل گرجستان فرا رسید. کریستیانو که یکی از معدود بازیکنان ثابت ترکیب بود که برابر گرجستان نیز فیکس باقی ماند، اصلا روز خوبی را سپری نکرد. 
او زودتر از اتمام بازی زمین را ترک کرد و عصبانیتش را نیز به وقت تعویض نشان داد. غرغرکنان به سمت نیمکت رفت و با حرکاتش نشان می داد اصلا از تصمیم مربی راضی نیست. 

رونالدو به دلیل اعتراض خشمگینانه پس از اعلام نشدن پنالتی روی خودش، کارت زرد گرفت. نه داور به پنالتی اعتقاد داشت و نه VAR به او هشدار داد که به بازبینی صحنه برود. این مورد خشم کریستیانو را برانگیخت. کریستیانو با نشانه‌های واضح عصبانیت، داور را به چالش کشید و در نهایت کارت زرد گرفت.

این اولین باری نبود که او به داور اعتراض می کرد. در هر صحنه که داور علیه پرتغالی ها سوت می زد، رونالدو شکایت و عصبانیت خود را نشان می داد. در واقع، روبرتو مارتینز بعد از کارت زرد رونالدو و برای جلوگیری از دردسر بیشتر تصمیم گرفت او رابیرون بکشد زیرا حتی خطر اخراج و از دست دادن بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسلوونی وجود داشت.
در طول بازی، کریستیانو همه چیز را امتحان کرد اما نتوانست گلی را که شدیدا به دنبال بود، به ثمر برساند. این اولین باری است که او در مرحله گروهی یک تورنمنت بزرگ از زمانی که اولین بازی خود را در یورو 2004 انجام داد، در گلزنی ناکام مانده است.

او یک ضربه ایستگاهی از راه دور زد که توسط مامادراشویلی مهار شد و مهمتر از همه، یک موقعیت گل روی ضربه کرنر که توپ در حال ورود به دروازه را مدافع گرجستان بیرون کشید.
رونالدو را مدت ها بود در یک تورنمنت ملی اینطور ندیده بودیم و شاید حق هم داشت؛ صفر گل در سه بازی، چیزی نبود که خود رونالدو هم تصورش را داشته باشد. بازی بعدی با اسلوونی چطور خواهد شد؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید