نماد آخرین خبر

بازی مرگ و زندگی بین کاشف امباپه و سپاهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازی مرگ و زندگی بین کاشف امباپه و سپاهان!

ورزش 3/ باشگاه شباب الاهلی تا ساعتی دیگر از سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد.
  باشگاه شباب الاهلی تا ساعتی دیگر از سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد. این تیم اماراتی با لئوناردو ژاردیم برای نشستن روی نیمکت شوالیه های سرخ به توافق کامل رسیده و شاهد بازگشت او به تیم اماراتی خواهیم بود.
ژاردیم که دو فصل پیش توانست شباب الاهلی را پس از سالها به مقام قهرمانی ادنوک لیگ برساند، راهی لیگ قطر شد و هدایت الریان را بر عهده گرفت و حالا قرار است تا یک بار دیگر با نشستن روی نیمکت شوالیه های سرخ، آنها را در فصل بعد هدایت کند.
باشگاه شباب الاهلی با انتشار توییتی از یک کت و پرچم پرتغال، بدین صورت از اعلام نام سرمربی جدید خود تا ساعات دیگر خبر داد تا مشخص شود کارهای بازگشت ژاردیم به این تیم تمام شده است.
ژاردیم که با موناکو در فصل 2016 – 2017 توانست عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را به دست بیاورد، به کاشف کیلین امباپه معروف است چرا که در آن فصل، امباپه هجده ساله در 46 مسابقه برای موناکو به میدان رفت و موفق به زدن 28 گل شد و چهارده مرتبه نیز پاس گل داد.
این سرمربی پرتغالی که با تیم های الهلال و المپیاکوس نیز سابقه قهرمانی در لیگ، سوپرجام و جام حذفی را دارد، به همراه آبی های ریاض به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نیز دست یافت.
حالا باید شاهد نشستن ژاردیم روی نیمکت شباب الاهلی در دیدار حساس پلی آف لیگ نخبگان برابر سپاهان باشیم. دیداری که روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می شود و برنده این مسابقه، روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه در قطر به مصاف تیم الغرافه خواهد رفت تا تیم پیروز به دور گروهی لیگ نخبگان راه یابد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره