نماد آخرین خبر

ادعای بزرگ؛ آقایی‌پور در ایران است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای بزرگ؛ آقایی‌پور در ایران است!

ورزش 3/در شرایطی که همه شواهد نشان از توافق نهایی محمدجواد آقایی‌پور با باشگاه اورنبرگ روسیه دارد، اما همچنان شایعات زیادی پیرامون این بازیکن و تیم آینده‌اش وجود دارد.
در این خصوص انتشار تصویری در فضای مجازی از آقایی‌پور در فرودگاه منتشر شده و بسیاری ادعا کردند که این تصویر قبل از ترک ایران توسط این بازیکن به مقصد روسیه است. با این حال مدیران استقلال خوزستان مدعی‌اند این مسئله صحت ندارد و آقایی‌پور در ایران حضور دارد.
کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان هم موضوع نرفتن آقایی‌پور به روسیه را تایید کرده و همه چیز را به آینده موکول کرده است. بابادی درخصوص سفر آقایی‌پور به روسیه به آنا گفته است: «او در حال بررسی پیشنهادات خود است و انتخاب را بر عهده خودش گذاشته‌ایم. هر کجا که راحت‌تر است به آنجا برود. من در جریان اینکه او پای پله‌های هواپیما و پای پرواز بوده نیستم ولی همه تیم‌ها می‌خواهند با او قرارداد ببندند.»
او ادامه داد: «استقلال، پرسپولیس و سپاهان به او پیشنهاد داده‌اند. ما نهایت همکاری را با حفظ منافع باشگاه استقلال خوزستان با او خواهیم کرد. او در ایران است و جایی هم نرفته است.»
مدیرعامل استقلال خوزستان درباره تصویری که از آقایی‌پور در فرودگاه منتشر شده هم بیان کرد: «من هم امروز ظهر در فرودگاه بودم. شاید رفته پیشواز و استقبال یکی از دوستانش، شاید هم عکس برای گذشته بوده و امروز منتشر شده است. آقایی‌پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است. »


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید