نماد آخرین خبر

نقطه قوت سپاهان به ضعف تبدیل شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقطه قوت سپاهان به ضعف تبدیل شد!

ورزش 3/با پایان فصل و با توجه به قوانین جدیدی که برای بازیکنان لیگ برتری و ملی‌پوش در رابطه با خدمت سربازی وضع شد، برخی بازیکنان نظر امید نورافکن چاره‌ای جز جدایی و پیوستن به تیم‌های نظامی پیدا نکردند و به این ترتیب نورافکن بازیکن ملی پوش سپاهان یکی از نفراتی بود که مجبور شد در پایان فصل راه جدایی در پیش بگیرد و به احتمال زیاد فصل آینده را در ملوان بازی خواهد کرد.

حالا خبر نگران کننده بعدی برای سپاهان از راه رسیده و میلاد زکی‌پور با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد و احتمالا مقصد پیش روی او بازگشت به استقلال خواهد بود.
در این بین سپاهان که طی سال‌های اخیر با حضور امید نورافکن و میلاد زکی‌پور هیچ مشکل و خلایی در پست دفاع چپ نداشت حالا باید خیلی زود برای فصل پیش رو تصمیم بگیرد و یک مدافع چپ به خدمت بگیرد تا در بازی برابر شباب الاهلی که روز 16 مردادماه در اصفهان برگزار می‌شود و دیدار برابر الغرافه ( در صورت پیروزی برابر الشباب‌الاهلی) بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و شانس حضور در لیگ نخبگان را هم از دست ندهد. سپاهان همچنین از روزهای پایانی مردادماه لیگ برتر را پیش رو دارد و دیگر فرصتی برای از دست دادن زمان ندارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره