نماد آخرین خبر

قبلاً در هلند دهانمان را می‌بستیم ولی الان فرق می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قبلاً در هلند دهانمان را می‌بستیم ولی الان فرق می‌کند

ورزش 3/ممفیس دیپای، زننده گل دوم هلند در شکست 3-2 مقابل اتریش، در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل رومانی صحبت کرد.
هلند در دور گروهی عملکرد ضعیفی داشت و پس از برد مقابل لهستان، برابر فرانسه به تساوی رسید و مقابل اتریش هم شکست خورد.
دیپای درباره مواجهه با ناکامی شکست مقابل اتریش گفت: "من به خودم نگاه منتقدانه دارم. ما می‌توانیم چیزهایی را به یکدیگر بگوییم، اما بزرگ‌ترها رفتار را تعیین می‌کنند. سپس به صدای بازیکنان جوان هم نیاز داریم. زمانی که 20 ساله بودم و تازه به تیم ملی آمده بودم، پنج یا شش بازیکن بزرگ در گروه حضور داشتند. ما آن‌ها را دنبال می‌کردیم و دهانمان را بسته بودیم. سلسله مراتب در طی این سال‌ها تغییر کرده است. به نظرم هر کس باید نظری داشته باشد اما همیشه لازم نیست آن را بگویید."

او درباره تفاوت بین بازی بین اتریش و رومانی گفت: "ما یک بازی جدید را پیش رو دارد. باید از اشتباهات خود درس بگیریم. قرار نیست یک سفر همیشه عالی باشد، ما یک ماه با هم می‌مانیم. ما روی نتایج تمرکز می‌کنیم و اگر این کار جواب نداد، منطقی است که برخی تغییرات وجود داشته باشد."
او درباره انتقادات از خودش گفت: "اگر خودانتقادگر باشید، پذیرش انتقاد آسان‌تر است. در اینجا ما عملکرد خود را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، به آنچه می‌توان بهبود داد نگاه می‌کنیم. اما بحث سن هم وجود دارد... بعد از این همه سال به آن عادت کرده‌ام."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره