نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ترکیب اسپانیا-گرجستان؛ گولیسیانی از ابتدا بازی می کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب اسپانیا-گرجستان؛ گولیسیانی از ابتدا بازی می کند

ورزش 3/تیم‌های اسپانیا و گرجستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در شهر کلن به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان لوئیس دلا فوئنته که تنها تیمی هستند که با پیروزی در هر سه بازی مرحله گروهی به دور حذفی رسیده‌اند، امید زیادی برای قهرمانی دارند و برای این کار باید اولین حریف خود در مرحله حذفی را از پیش رو بردارند. این مربی برای این بازی اونای سیمون را درون دروازه قرار داده و از مارک کوکوریا، آیمریک لاپورت، رابین لو نورماند و دنی کارواخال به‌عنوان ۴ مدافعش استفاده کرده است.

خط هافبک لاروخا را فابین روئیز، رودری و پدری تشکیل داده‌اند و نیکو ویلیامز، آلوارو موراتا و لامین یامال در خط حمله قرار گرفته‌اند.

در سمت دیگر در ترکیب گرجستان یک نام آشنا برای ایرانی‌ها دیده می‌شود. گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس، به دلیل عملکرد خوب در دیدار مقابل پرتغال، یکی از پنج مدافع گرجی‌‌هاست. علاوه‌بر او، گئورگی مامارداشویلی در درون دروازه و اوتار کاکابادزه، گورام کاشیا، لاشا دیوالی و لوکا لوچوشویلی در خط دفاع قرار دارند.

گئورگی چاکوتادزه، اوتار کیتیشویلی و گئورگی کوچوراشویلی هم خط هافبک گرجستان را تشکیل می‌دهند و در خط حمله گئورجس میکائوتادزه و خویچا کواراتسخلیا قرار دارند.

ترکیب اسپانیا:

سیمون، کوکوریا، لاپورت، لو نورماند، کارواخال، روئیز، رودری، پدری، ویلیامز، موراتا و یامال

ترکیب گرجستان:

مامارداشویلی، گولسیانی، اوتار کاکابادزه، گورام کاشیا، لاشا دیوالی، لوکا لوچوشویلی، گئورگی چاکوتادزه، اوتار کیتیشویلی، گئورگی کوچوراشویلی، گئورجس میکائوتادزه، خویچا کواراتسخلیا


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید