نماد آخرین خبر

تو بهترین فوتبالیست تاریخ هستی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تو بهترین فوتبالیست تاریخ هستی

ورزش 3/کانر مک گرگور، قهرمان اسطوره ای ورزش هنرهای رزمی ترکیبی، پیامی خطاب به رونالدو منتشر کرد.
تحلیل‌گران و دوستان مشهور کریستیانو رونالدو در مورد او نظرات مختلفی دارند، به ویژه پس از پیروزی پرتغال در برابر اسلوونی در ضربات پنالتی که به سختی حاصل شد.
دیوگو کاستا، دروازه‌بان پورتو و تیم ملی پرتغال، با مهار ۳ ضربه پنالتی و همچنین نجات تیمش در دقایق پایانی بازی با سیوی عالی برابر بنجامین ششکو، نقش اصلی را در این پیروزی ایفا کرد.
اما کریستیانو رونالدو نیز در این مسابقه، چه خوب و چه بد، نقش برجسته‌ای داشت: او ابتدا یک پنالتی را در وقت‌های اضافه از دست داد، اما سپس با زدن یکی از سه پنالتی نهایی، اشتباهش را جبران کرد.
اشک‌های ریخته شده توسط فوق ستاره پس از ۱۲۰ دقیقه بازی و مهار شدن ضربه‌اش توسط اوبلاک بسیار تأثیرگذار بود. حتی هم‌تیمی‌ها نیز نتوانستند او را دلداری دهند، هرچند که بعداً لبخند بر لبان او بازگشت.
کانر مک‌گرگور، اسطوره افسانه ای ایرلندی در رشته مبارزه های ترکیبی، تصویری از کریستیانو در حال گریه را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و با جمله‌ای پرمعنا خطاب به دوستش نوشت: "عشق واقعی به کشورت! کریستیانو رونالدو، تو بهترین فوتبالیستی هستی که تا به حال بر روی زمین راه رفته‌ است. خداوند تو را حفظ کند، برادر. گذشته افتخار است، حال تاریخ است!"


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره