نماد آخرین خبر

واکنش‌ها به پیروزی ترکیه؛ به شما افتخار می‌کنیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش‌ها به پیروزی ترکیه؛ به شما افتخار می‌کنیم!

ورزش 3/روزنامه‌های ترکیه هم از پیروزی تیم ملی این کشور برابر اتریش بسیار خوشحال هستند و تیتر اولشان را به آن اختصاص داده‌اند.
تیم ملی ترکیه شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اتریش به میدان رفت و با ارائه یک بازی خوب و درخشان موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

نمایش خوب شاگردان رالف رانگنیک مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ باعث شده بود که بسیاری معتقد باشند که این تیم ملی اتریش است که مدعی اصلی سود به مرحله یک چهارم نهایی است اما ترکیه با درخشش بازیکنانش توانست برخلاف انتظارات پیروز این میدان شود. 
روزنامه‌های امروز ترکیه هم مانند مردم این کشور از این نتیجه و حضور تیم‌شان در کنار تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا در مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحال بودند و تیتر اولشان را به این اتفاق اختصاص دادند. روزنامه فوتومک با انتشار عکسی از خوشحالی دمیرال نوشت: «سرنوشت ترکیه».

روزنامه اسپور هم با تصویری از خوشحالی بازیکنان ترکیه مقابل تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از سوت پایان این دیدار نوشت: «ممکلت من با همه فرق دارد.»

روزنامه فاناتیک هم با تمجید از عملکرد درخشان بازیکنان این تیم در مرحله گروهی و بازی شب گذشته برابر اتریش اضافه کرد: «ترکیه به شما افتخار می‌کند.»

 یکی دیگر از روزنامه‌های ترکیه هم با عکسی از آردا گولر و دمیرال نوشت: «برلین منتظر باش، ما داریم می‌آییم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره