نماد آخرین خبر

هشدار اینیستا به بارسلونا: به رئال نگاه نکنید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار اینیستا به بارسلونا: به رئال نگاه نکنید

ورزش 3/آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه باید بدون توجه به رئال مسیر خودش را در پیش بگیرد.
 بارسلونا در چند سال اخیر با مشکلات مالی عمده مواجه بوده که تاثیر بسیاری روی عملکرد این تیم گذاشته و شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان دشوار کرده و باعث نارضایتی هواداران این باشگاه هم شده است و مدیران بارسا در تلاش هستند که این مشکلات را حل کنند. 
این در حالی است که رئال مادرید به عنوان رقیب اصلی و قدیمی این باشگاه در چند فصل اخیر در اوج بوده و توانسته است شش عنوان قهرمانی در ۱۰ سال گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان به دست آورد و فاصله‌اش را با سایر رقبا به شکل قابل توجهی افزایش دهد. 
این باشگاه در این پنجره نقل و انتقالاتی هم موفق شد کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد که باعث نگرانی زیادی در بین هواداران بارسا شده است که معتقد هستند از کورس رقابت با این تیم عقب افتاده‌اند. 
اینیستا درباره این انتقال به خبرنگاران گفت:« این تیمی که رئال مادرید در حال حاضر دارد و کارهایی که در چند سال اخیر انجام داده و دستاوردهایی که به دست آورده باعث شده است که آنها اعتماد به نفس زیادی داشته باشند اما باید بدانیم که تماشای رئال به ما کمک نخواهد کرد. ما در بارسا همیشه بهترین بازیکنان را باید بخریم تا در این باشگاه رشد و پیشرفت کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره