نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ضامن بمب تراکتور در استانبول و تبریز!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ضامن بمب تراکتور در استانبول و تبریز!

ورزش 3/ باشگاه تراکتور در تلاش برای استخدام یک مهاجم بزرگ خارجی است.
 نقل و انتقالات تراکتور هنچنان ادامه دارد و این تیم بعد از جذب مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، مذاکرات مخفیانه و پنهانی خود را با ۵ بازیکن لیگ برتری ادامه می‌دهد.
اما آنطور که به اطلاع خبرنگار ما رسیده، بمب نقل و انتقالات تراکتور در خط حمله و از بازار خارجی منفجر خواهد شد.
باشگاه تراکتور تمام پس از جدایی ارسلان مطهری و مهدی عبدی، قصد دارد بودجه قابل توجهی را به مهاجم خارجی اختصاص دهد و با چند گزینه هم وارد مذاکره شده است.
البته این علاوه بر مهند علی، مهاجم تیم ملی عراق، است که در چند هفته گذشته زیر نظر باشگاه تراکتور و توافقاتی هم با او به دست آمده است. کار مذاکره با مهند علی به پایان رسیده و از نظر باشگاه تراکتور انتقال نهایی است و تنها نظر دراگان اسکوچیچ برای جذب این بازیکن مانده که البته او ملاحظاتی در این مورد خواهد داشت.
اما مهاجم بعدی، از بین پنج گزینه نهایی انتخاب می‌شود که مخرج مشترک همه آنها، کارنامه خوب است. تراکتور می‌خواهد بااستخدام یک مهاجم شناسنامه‌دار، زهر خط حمله خود را به حداکثر برساند و به عبارتی خریدهای دیگر نظیر ترابی و دانیال را هم به ثمر بنشاند.

تراکتور بعد از لوسیانو ادینیو و انتونی استوکس، مهاجم خارجی موردنظر را پیدا نکرده اما حالا زنوزی با قدرت تمام قصد دارد یک ستاره را وارد لیگ برتر ایران کند.
البته ذهنتان به اسامی فوق رویایی فضای مجازی نباید برسد. این بازیکن در سطح لیگ برتر یک ستاره خواهد بود و بازیکنی است که شاید پرسپولیس و استقلال هم توانایی مالی استخدام او را نداشته باشند.
انتظار می‌رود این خرید تا هفته آینده به نتیجه برسد اما به هر حال نقل و انتقالات است و اتفاقاتی که شاید چندان قابل پیشبینی نباشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره