نماد آخرین خبر

پیام سیمئونه برای قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام سیمئونه برای قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا

ورزش 3/دیه‌گو سیمئونه، سرمربی سرشناس اتلتیکو مادرید و اسطوره فوتبال آرژانتین، پس از قهرمانی تیم ملی کشورش در کوپا آمه‌ریکا، پیام تبریکی صمیمانه‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
سیمئونه که بیش از ۱۲ سال است هدایت اتلتیکو مادرید را بر عهده دارد، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص و محبوب فوتبال آرژانتین شناخته می‌شود. او پیش از اینکه به دنیای مربیگری بیاید، به عنوان یک هافبک جنگنده و باهوش در تیم ملی آرژانتین درخشید و افتخارات زیادی را کسب کرد.
سیمئونه در پیام خود به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به رهبری لیونل اسکالونی تبریک گفت: "شور و اشتیاق و فداکاری و تعهد آن‌ها بار دیگر اهمیت و ارزش کار تیمی را به رخ می‌کشد. به تیم ملی تبریک می‌گویم!"
نکته جالب توجه این است که سیمئونه به چندین تن از بازیکنان قهرمان کوپا  آمه‌ریکا آشنایی نزدیکی دارد. او در حال حاضر در اتلتیکو مادرید به نائول مولینا و رودریگو دی‌پاول، دو بازیکن کلیدی تیم ملی آرژانتین، سرمربیگری می‌کند. آنخل کورئا نیز که یکی دیگر از بازیکنان مستعد آرژانتین است، در این تیم حضور دارد اما در فهرست نهایی کوپا  آمه‌ریکا قرار نگرفت.

سیمئونه خود نیز سابقه درخشانی در تیم ملی آرژانتین دارد. او در ۱۰۶ بازی ملی به میدان رفته، ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۴ عنوان قهرمانی از جمله دو کوپا  آمه‌ریکا را در کارنامه دارد. او همچنین در سه جام جهانی شرکت کرده است.

اتلتیکو مادرید به زودی وارد فاز آماده‌سازی برای فصل جدید خواهد شد. این تیم در یک اردوی پیش‌فصل در لس آنجلس حضور خواهد یافت و سپس به آسیا سفر خواهد کرد. روخی‌بلانکو در تاریخ ۲۷ ژوئیه به مصاف نومانسیا، در ۷ آگوست به مصاف کیتچی اس‌سی در هنگ کنگ و در ۱۱ آگوست به مصاف یوونتوس در سوئد خواهد رفت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید