نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

جدیدترین خرید خارجی پرسپولیس لو رفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدیدترین خرید خارجی پرسپولیس لو رفت!

ورزش 3/رسانه عربی و مطرح کووورة مدعی شد که باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با عبدالله حیمود، هافبک جوان و 23 ساله مراکشی است.
پس از حضور خوان کارلوس گاریدو روی نیمکت پرسپولیس، سرخ پوشان براساس لیست مربی اسپانیایی در حال جذب نفرات مورد نظر این سرمربی هستند که نکته جالب، حضور پرتعداد شاگردان سابق گاریدو، در لیست خرید سرخ هاست.
در شرایطی که به نظر می رسد کار پیوستن ایوب العملود به پرسپولیس تمام شده است و در روزهای اخیر نیز شایعاتی درخصوص مذاکرات با یحیی عطیه‌الله منتشر شده بود، حالا رسانه مطرح عربی از یک نام جدید در فهرست گاریدو خبر داده است.
وب سایت کووورة نوشته است که عبدالله حیمود، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی پرسپولیس است. بازیکن جوان و 23 ساله مراکشی که در الوداد سابقه شاگردی گاریدو را دارد، توسط این سرمربی اسپانیایی به مسئولان باشگاه معرفی شده تا زمینه حضور او در تهران را مهیا کنند.

عبدالله حیمود فوتبال خود را از آکادمی محمد پنجم مراکش آغاز کرد و در سال 2021 به تیم بزرگسالان الوداد پیوست. او سابقه بازی برای تیم زیر 23 ساله های مراکش را نیز در کارنامه دارد و پست او هافبک میانی و هافبک دفاعی است.

وب سایت کووورة ضمن تأیید حضور ایوب العملود، به تلاش های پرسپولیس برای جذب دو بازیکن مراکشی دیگر پرداخت و در این خصوص نوشته است:
خوان کارلوس گاریدو، سرمربی سابق الوداد و فعلی پرسپولیس ایران، تلاش می‌کند تا همچنان به جذب بازیکنان از تیم مراکشی ادامه دهد.
گاریدو موفق شد ایوب العملود، مدافع راست الوداد، را متقاعد کند تا به پرسپولیس بپیوندد و به این ترتیب برنامه‌های تیم سابق را برای فصل آینده به هم بزند.
وب سایت کووورة از طریق منابع خود متوجه شد که گاریدو به جذب العملود اکتفا نخواهد کرد و تلاش می‌کند تا عبدالله حیمود، بازیکن جوان، را نیز به تیم اضافه کند. همچنین، او مذاکرات پیشرفته‌ای با یحیی عطیه‌الله که تجربه‌ای کوتاه در تیم سوچی روسیه دارد، آغاز کرده است.

لازم به ذکر است که الوداد با رولان موکوینا، سرمربی آفریقای جنوبی، برای هدایت تیم در فصل آینده قرارداد بسته است. او تلاش می‌کند تا وضعیت تیم الوداد را که در فصل گذشته در سطح محلی و آفریقایی بسیار افت کرده بود، بهبود بخشد.
با این حال یکی از مدیران پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه این خبر را رد کرده و مدعی شده حیمود جزو گزینه‌های این باشگاه به واسطه ترافیک خط میانی نیست و در شرایط فعلی بازیکنان خارجی مدنظر باشگاه مشخص و در حال مذاکره هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره