نماد آخرین خبر

نظر جالب گولسیانی درباره ستاره ناپولی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نظر جالب گولسیانی درباره ستاره ناپولی

ورزش 3/گئورگی گولسیانی در ادامه مصاحبه‌های خود با رسانه‌های گرجستانی در معرض یک سوال جالب قرار گرفته است.
درخشش تیم ملی فوتبال گرجستان با گئورگی گولسیانی باعث شده تا مدافع شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار بگیرد و میهمان سایت‌ها و تلویزیون‌های کشورش شود.
این در حالی است که او پیش‌تر شاید چنین فرصتی را به دست نمی‌آورد و حالا هم به نظر هیچ دعوتی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و تا جایی که می‌شود، از این فرصت رسانه‌ای بهره می‌برد.
گولسیانی این‌بار در یک برنامه تلویزیونی در معرض این سوال قرار گرفته که چه احساسی نسبت به بازیکنان هم‌تیمی‌اش در گرجستان دارد. او می‌گوید: من خودم بی‌احساس‌ترین و ماجراجوترین هستم.

او در پاسخ به این سوال که بامزه‌ترین بازیکن تیم چه کسی است، می‌گوید: کواراتسخلیا.
جالب اینکه کواراتسخلیا مشهورترین بازیکن تیم ملی گرجستان نیز محسوب می‌شود که همراه با ناپولی قهرمانی سری آ را به دست آورد. گولسیانی در اولین اردوی دعوت شده به تیم ملی کشورش به‌خاطر علاقه فرزندش به این بازیکن عکس یادگاری هم با او گرفت.
او همچنین درباره سایر بازیکنان هم می‌گوید: نیکا کوکوسکیری باسلیقه‌ترین و میکوتادزه باهوش‌ترین تیم است.
گولسیانی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید موفقیت تیم ملی گرجستان در مسابقات قهرمانی اروپا برای او یک رویای باورنکردنی بوده است.
او در این باره گفته است: همه می‌خواهند در اروپا بازی کنند. البته من قبلا  در این مورد خواب دیده بودم، اما در آن زمان هنوز نمی‌توانستم آن لحظه را تصور کنم. گرجستان به اروپا رسید و این موضوع باید استمرار داشته باشد. در حال حاضر وقتی چهره‌های خندان را در خیابان می‌بینم خوشحال می‌شوم.
گولسیانی این روزها در حال تصمیم‌گیری برای آینده فوتبالی خود است و در روزهای آینده به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ خواهد داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره